Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 1611-1620 |
Страницы: « 1 2 ... 160 161 162 163 164 ... 189 190 » |
«Көп тіл білу - өмір талабы»дебаттың жоспары. |
Салт -санам асыл қазынам атты мақаланы , қазіргі өсіп келе жатқан жас ұрпақ қазағымыздың салт -дәстүрін ұмытпаса екн деген мақсатпен әртүрлі әдебиеттердің көмегімен жазып отырмын. |
Жырау, философ, қоғам қайраткері ретінде – Асан қайғының өмір сүрген дәуіріндегі желмаяға мініп жиһан кезіп, «Жерұйық» дейтін ну орманды, көкорай шалғынды, қой үстінде бозторғай жұмыртқалайтын жайлы қоныс іздеуіндегі әр жерлерге айтқан сырының терең мазмұнын оқушыларға түсіндіру. Оқушылардың тіл байлығын дамыта отырып, шығармашылыққа бейімдеу.Бүгінгі Қазақстанның өркендеуін, дамуын, әлемге әйгілі мемлекетті паш ете отырып, ұрпақ бойындағы ұлттық рухты арттыру. |
Сабақ жоспарында Ахмет пен Абай үндестігі, мысалдарды аудару шеберліктері жайлы сөз болады. |
Урокказахского языка в 5 классе, тема: Нан дастарқанға қалай келеді |
Урок казахской литературы в 7 классе Тема: Ғабит Мүсірепов. Автобиографиялық әңгіме. |
Ләззат Ахметбекова Қостанай облысы Рудный қаласындағы №9 бастауыш мектептің қазақ тілі пәнінің мұғалімі 2сынып Сабақтың тақырыбы: Күз 1. Білімділік: Оқушыларға жыл мезгілі «Күз» тақырыбы туралы кеңірек мағлұмат беру, білімдерін толықтыру. 2. Дамытушылық: Сабақта жаңа сөздермен танысып, дыбыстық жаттығу өткізіп, оқушылардың сөздік қорын байыту, ой қабілетін дамыту. 3. Тәрбиелік: Табиғатқа қамқоршы болуға, қоршаған ортасына, табиғатын сүйе білуге баулу. |
Сабақтың түрі: Виртуалды саяхат. Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Қазақтың ұлы жазушысы М.О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығын білу. Дамытушылық: Мұхтар Омарханұлының өскен ортасы туралы айта алуын, дүниетанымын ойлау қабілетін, шығармашылық қабілетін дамыту. Оқушылардың көпшілік алдында әдеби тілде еркін сөйлеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларға Әуезов ұлылығын, оның шығармаларының терендігін сездіру. Адамгершілік тәрбиесі. Надандық, зұлымдық, жалқаулық сияқты осал қылықтардан сақтандыру. Пәнаралық байланыс: тарих. Сабақтың негізгі әдістері: мазмұндау, рольді бейнелеу, тест шешу, ойын, тапсырма орындау. Сабақтың жабдықталуы: М.О.Әуезовтың суреті, трек-сызба, Бөрілі көріністері, фотосуреттер, электрондық оқулық, мультимедия тақтасы. |
1. Сабақтың білімділік – әдістемелік мақсаты: Етістік туралы алған білімдерін бекіту. Бастауыш сыныптағы «Етістікке» қатысты берілетін білім мазмұнын тереңдету. 2. Сабақтың дамытушылық міндеті: Оқушылардың ауызша сөйлеу тілін жетілдіру, ойлау, жүйелеу дағдысын арттыру. 3. Сабақтың тәрбиелік мәні: Ұжымдық жауапкершілік тәрбиесін беру, адамгершілік сапаларын жетілдіру. Сабақтың типі: Білімді бекіту сабағы. Сабақтың түрі: Ойын сабағы. Сабақтың көрнекілігі: Музыкалық көркемдеу ,магнитофон, үлестірмелі дидактикалық парақшалар, тақта, суреттер, таблица. |
Оқушылардың теориялық, танымдық білімдерін байқау. Тәуелсіз елдің жас ұланын еркіндікке, білімге құмарлыққа, мәдениеттілікке баулу. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|