Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 321-330 |
Страницы: « 1 2 ... 31 32 33 34 35 ... 189 190 » |
Сабақтың тақырыбы: Ұн тағамдары Оқыту мақсаты: «Ұн тағамдары» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыра отырып, сөздерді тілдесуде қолдануға қалыптастыру Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу.Топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым-қатынасты көрсету. Оқушы: А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын. В. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын. С. Тақырып бойынша шағын әңгіме құрастыра аламын. |
Сабақтың тақырыбы: Сүт тағамдары Оқыту мақсаты: «Сүт тағамдары» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыруды жалғастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жетелеу. Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу. Қызықты жұмыс түрлері арқылы топтағы қарым-қатынасты жақсарту. Оқушы: А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажырата аламын, қарапайым сұрақтар құрастыра аламын. В. Ілік септікті қолданып, мен сөз тіркестері мен сөйлем құрастыра аламын. С. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында диалогқа шыға аламын. Ілік септіктің жалғауларын ажыратып, дұрыс қолдана аламын. |
Соңғы уақытта білім саласына ерекше көңіл бөлінініп отырғаны баршамызға мәлім. Ол заманның жаңа сұранысы мен талаптарына сай ерекшеленеді. Кез-келген ұлттың басты байлығы, қазынасы тілі екені анық. «Халықтың кемеліне келіп өркендеуі үшін, ең алдымен азаттық пен білім керек» деген сөздерді айтқан Шоқан Уәлиханов өзінің көрегендігін танытқан. Халқымызды кемеліне келтіру үшін бүгінгі жас ұрпақты білімді, мәдениетті, Отанын, тілін шексіз сүйетіндей етіп дайындау әрбір ұстаздың міндетті. |
Сынып: 7«А» сынып Сабақтың тақырыбы Мұхтар Әуезов «Көксерек» әңгімесі Сабақ мақсаты: Жазушының табиғат тақырыбымен адамдар тағдырын қатар суреттеген көксерек әңгімесінен алған білімдерін жүйелеу, әңгіме мазмұны арқылы басты кейіпкерлердің іс-әрекетіне, автордың көзқарасына бойлау. Сабақ міндеті: Білімділік: М.Әезовтың «Көксерек» әңгімесінің мазмұнын қорытындылау, шығарма мазмұнына, идеясына, тақырыбына талдау жасау; Дамытушылық: Шығарманы талдау арқылы өз ойын қорғай білуін, нақты сөйлеу білуін дамыту, сөздік қорын молайту; Тәрбиелік: Әңгіме мазмұны арқылы оқушылар бойында адамгершілік, жанашырлық сияқты қасиеттерді қалыптастыру, табиғатты, қоршаған ортаны аялауға, оның заңдылығын бұзуға жол бермеу; |
Сынып: 7«А» сынып Сабақтың тақырыбы Мұхтар Әуезов «Көксерек» әңгімесі Сабақ мақсаты: Жазушының табиғат тақырыбымен адамдар тағдырын қатар суреттеген көксерек әңгімесінен алған білімдерін жүйелеу, әңгіме мазмұны арқылы басты кейіпкерлердің іс-әрекетіне, автордың көзқарасына бойлау. Сабақ міндеті: Білімділік: М.Әезовтың «Көксерек» әңгімесінің мазмұнын қорытындылау, шығарма мазмұнына, идеясына, тақырыбына талдау жасау; Дамытушылық: Шығарманы талдау арқылы өз ойын қорғай білуін, нақты сөйлеу білуін дамыту, сөздік қорын молайту; Тәрбиелік: Әңгіме мазмұны арқылы оқушылар бойында адамгершілік, жанашырлық сияқты қасиеттерді қалыптастыру, табиғатты, қоршаған ортаны аялауға, оның заңдылығын бұзуға жол бермеу; |
Как повезло тебе и мне, Мы родились в такой стране: Где люди все одна семья Куда не глянь-кругом друзья! |
ҰБТ-ға дайындау кезінде сапалы білім беруі үшін мұғалым әр түрлі әдіс тәсілдер іздейді. Оқушыға қазақ тілі пәні бойынша ҰБТ- ға дайындағанда, алдымен фонетиеа,лексиеа,морфология,синтаксис бөлімдерінен өткен барлық материалдарды оқыту ,талдау, саралау, жазба жұмыстары,әр түрлі бақылау тәсілдері арқылы бағдарламаны толық меңгертемін..Ұстаз алдына қойған талап оқушының білім деңгейін көтеру, білім сапасын жоғары деңгейге жеткізу, сапаны көтеру үшін жүйе қалыптастыру керек |
Тест по казахскому языку для 3 класса повторение и проверка знаний по модулю "Мен және менің отбасым" |
: 1. Білімділік: Фразеологизмдер туралы алған білімдерін тереңдету, барысында өзара қатынас салалары , сөз өнері туралы ақпараттар арқылы қарым-қатынасқа түсе білу. 2. Тәрбиелік: сөз құдіретін терең түсініп, орынды қолдана білуге, шапшаңдыққа, іскерлікке тәрбиелеу 3.Дамытушылық: өз беттерінше салыстыру, қорытынды жасауға үйрету, оқушылардың дағды, таным белсенділігін арттыру. |
Objectives/Мақсаттары:1. Білімділік:зат есім туралы алған білімдерін қайталау, нығайту, тіл дамыту жаттығулары арқылы мәтінмен жұмыс жасауға үйрету; 2.Мәтінмен жұмыс жасауда сөз мағынасын түсіне отырып, оқушыларды өз тарихын, тарихи тұлғаларды білуге, құрметтеуге баулу; 3.Тапсырма орындау барысында Key concept, Global Context , Statement of Inquiry бағыттарына назар аудару , зат есімнің жасалу жолдары туралы ақпараттар арқылы топпен, жұппен жұмыс жасай білу, зерттеу жасап, қорытынды шығару. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|