Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 311-320 |
Страницы: « 1 2 ... 30 31 32 33 34 ... 189 190 » |
Пәні: Абайтану Тақырыбы: «Он төртінші және он жетінші қара сөздері» Пән мұғалімі: Қаир Гүлнар Алдабергенқызы |
Мектептегі үйірме тақырыбына қатысты жаңа сөздерді қолдау арқылы сөз байлығын ұлғайту. Лексикалық тақырып аясында сын есімнің түрлерін меңгерту. Жаңа тақырып аясында түрлі тілдік тапсырмаларды орындату арқылы шығармашылыққа баулу. |
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқып-үйрену барысында ойындардың алатын орны ерекше». |
№7 қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәндерінің мұғалімі Әуезова Зәмзәгүл Тұрғанқызы Күні: 05.04.2014. Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 9 Сабақтың тақырыбы: Ілияс Жансүгіровтың «Күйші» поэмасы. Сабақтың мақсаты: Ілияс Жансүгіровтың өнер тақырыбындағы қаламының шеберлігін таныту. Сабақтың міндеттері: білімділік – шығарманың идеясы мен тақырыбын ашу; дамытушылық – шығармадағы өнер құдіреті арқылы адамдар арасындағы психологиялық тартысты,оқиға шиеленістерін зерделеуге үйрету; тәрбиелік - өнер құдіретін сезінуге,халықтық өнерді сүюге тәрбиелеу. |
қысқа мерзімді сабақ жоспары 8 «в»-сынып Күн: 27.03.15. Қазақ әдебиеті Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» Пайдаланған модульдер Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлау Ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану Білім берудегі басқару және көшбасшылық Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Диалог Мақсат * Поэманың негізгі кейіпкері ана бейнесі арқылы көл еркесі аққуға жасалған қиянаттың қайғылы оқиғаға ұғындыру себебін таныту, қоршаған орта заңдылықтарына қарсы келмеу қажеттігін нақты дәлелдермен түсіндіруге жету; *Оқушылардың пікірталасын ұйымдастыру, өз ойын дұрыс тұжырымдап, дәлелмен жеткізе білуге, еркін сөйлеуіне дағдыландыру, талдаулар жасай білу, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту; |
23.10.15. 11 «ә» сынып Қазақ әдебиеті Тақырыбы С.Сейфуллин «Көкшетау» поэмасы Мақсаты Сәкен Сейфуллиннің «Көкшетау» поэмасымен танысып, оның тақырыбы мен идеясын ашу арқылы поэманың әдеби құндылығына талдау. Міндеттер: 1.Оқушылардың қызығушылығын ояту. 2.Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру. 3.Оқушылардың өздерін –өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау. 4.Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау. |
Оқушылар емхана туралы ұғымын толықтырады. Оқушылардың жан – жақты ойлау, ауызекі сөйлеу, өз ойларын жеткізе алу дағдылары қалыптасады. |
Қарағанды қ. №83ЖББОМ Бастауыш сынып мұғалімі Сабақтың тақырыбы: «Өзен. Ы. Алтынсарин» Сабақтың негізгі мақсаттары: 1.«Өзен» өлеңі арқылы оқушылардың туған жердің құндылығы мен қасиетін, мәні мен маңызын түсінуі және білуі. 2.Өлеңдегі негізгі ойды, идеяны ашу, анықтау . 3.Сыни тұрғыдан ойлау арқылы өлеңнің мазмұнынан қорытынды жасау Критерийлері: 1.«Өзен» өлеңі арқылы оқушылардың туған жердің құндылығы мен қасиетін, мәні мен маңызын түсіндім және білдім. 2.Өлеңдегі негізгі ойды, идеяны аша аламын, анықтай аламын 3.Сыни тұрғыдан ойлау арқылы өлеңнің мазмұнынан қорытынды жасай аламын Қолданылатын модульдер: СТО, диалогтік әңгіме |
Қарағанды қ. Ғ.Мұстафин атындағы №83ЖББОМ Бастауыш сынып мұғалімі Қазақ тілі 4 сынып Сабақтың тақырыбы: «Сөйлем туралы берілген білімді тиянақтау» Сабақтың негізгі міндеттері: 1. жалаң және жайылма сөйлемдерді,тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелерді нақты ажырата білу. 2.Сөйлем туралы алған білімдерін пысықтау,бекіту. 3. Балалардың сауаттылығын,ауызша және жазбаша тілдерін дамыту.Сөздік қорын молайту. Ұйымшылдыққа,ынтымақтастыққа,өзбетімен жұмыс жасауға,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Критерийлері: 1. жалаң және жайылма сөйлемдерді,тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелерді нақты ажырата білемін.. 2.Сөйлем туралы алған білімдерімді пысықтай,бекіте аламын. Қолданылатын әдіс-тәсілдер: сын тұрғысынан ойлау, диалогтік әңгіме, оқуды бағалау, ой шақыру (топтық, жұптық жұмыс түрлері) |
ХХІ ғасырға аяқ басқан жаңалықтарға толы заманаға үн қосу қазіргі заман мұғалімінен үлкен еңбекті талап етеді. Заманауи мұғалім қай жағынан болса да жаңалықтар мен идеялардың жаршысы бола ала ма? Бұл көкейтесті мәселелер ұстаз жүрегіне ой салары сөзсіз. Қай кезеңде де адам руханиятын алға жетелейтін басты күш әдебиет болып келеді. Бүгінгі таңда "Жастарымыз әдебиеттен қол үзіп барады. Көркем шығарманы мүлдем оқымайды,"- деген пікірлерді жиі естіп қаламыз. Осындай сыни пікір әдебиетші мұғалімдердің намысын қамшылайтыны да бар. Әдебиет-сөз өнері. Ол баланың талғамын, мінезін, танымын қалыптастырады. Әдебиеттің ғажап жанрының бірі- лирика. Ғалымдар лирикаға "адамның көңіл күйін күйттейтін поэзия" деген анықтама береді. Жалпы лирикалық шығармаларды қалай оқытамыз, оқушы жүрегіне қалай жеткіземіз деген мәселелер туралы ой бөліскім келеді. Лириканы оқыту күрделілігі оның жанрлық ерекшелігінде ғана емес, ең бастысы, оқушылардың оған деген көзқарасы мен қарым-қатынасында. Лириканы оқытудың басты мақсаттарының бірі- оқушыларды поэзияны сүйе білуге баулу, оның кестелі тілін сезіне білуге, эстетикалық ләззат ала білуге, әдемі, көркем сөйлей білуге баулу болып табылады[1, 133-б.]. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|