Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
В категории материалов: 4177 Показано материалов: 701-710 |
Страницы: « 1 2 ... 69 70 71 72 73 ... 417 418 » |
Урок математики в 3 классе по теме "Буквенные выражения с двумя переменными". |
открытый урок по русскому языку |
внеклассное мероприятие для учеников 4-х классов направлено на формирование познавательного интереса, бережного отношения к природе. имеет большое воспитательное значение. постороено в виде конкурсов для команд 2-х классов. |
Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы «Қайрат Рысқұлбеков атындағы № 33 ЖОББМ» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Кадиркешова Куралай Есимхановна Сабақтың тақырыбы: Шалғын өсімдіктері мен жануарлары Сабақтың міндеті: 1. Оқушыларға шалғын өсімдіктері мен жануарлары туралы түсінік беру 2. Өз ойларын еркін айта білу қабілетін, білімін, ой-өрісін дамыту. 3. Табиғатқа қызығушылықтарын арттыру, жануарларды, қоршаған ортаны қорғауға, аялауға тәрбиелеу Сабақтың мақсаты: Оқушыларға шалғын өсімдіктері мен жануарларын, олардың ерекшеліктері мен тіршілігі туралы мағлұматтар беру. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу Көрнекілігі: интерактивті тақта, СКТ Түрі: жаңа білімді меңгерту Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Қоршаған орнта – табиғат Жануар,өсімдік, адамзат Сүю, қорғау – парасат Білейік мұны жамағат! |
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, Қ.Рысқұлбеков атындағы № 33 жалпы орта білім беретін мектеп КММ бастауыш сынып мұғалімі Олжатаева Гүлдана Оразтайқызы |
Календарное планирование. Математика. 5 часов в неделю. Всего 170 часов. |
Урок путешествие. Закрепление умения решать задачи разных типов,складывать и вычитать числа в пределах 10, складывать и вычитать круглые десятки, решать уравнения. |
Разработка урока по литературному чтению во 2 классе. |
Урок в 3 классе по познанию мира проведет в форме групповой работы с использованием семи модулей Программы НИШ. |
Внеклассное мероприятие на праздник осени. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|