Главная » Статьи » В помощь учителю » Физика |
В категории материалов: 323 Показано материалов: 51-60 |
Страницы: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 32 33 » |
Цели урока 1.Обобщают, закрепляют основные понятия, формулы. 2. Умеют решать экспериментальные задачи. 3.Выбирают способы решения задач в зависимости от сложности Результаты обучения для учащихся А: Закрепляет основные понятия. В:Решает количественные, качественные задачи С: Включается в работу группы. |
сабақ әзірлемесі |
Атом ядросымен ядроның нуклондық моделімен таныстырып, олар туралы түсінігін қалыптастыру, атом ядросының құрылысын, ядролық физикадағы өлшем бірліктерді, оның пішіні мен өлшемін, нуклондық моделін білу; - тақырыптың мазмұны мен мағынасын түсіну; - оны практикада, есептер шығаруда қолдану; |
поурочный план по физике нового формата |
План урока 11-го класса |
В статье пишется о том, как можно работать по формированию компетенций учащихся при выполнении лабораторных работ и какой выход нашла автор статьи при недостаточно укомплектованной оборудованием лаборатории кабинета физики. Использование виртуальных моделей эксперимента, электронных лабораторных работ, интерактивного оборудования позволяет не только применять элементы новых технологий, но и контролировать, анализировать, корректировать, а следовательно повышать уровень обученности. |
Күні:21.10.2015жыл. Физика және астрономия. 9 а сынып. Сабақтың тақырыбы: Ньютонның екінші заңы. Масса. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік мақсаты: Оқушы білімін, іскерлігін, дағды деңгейін бақылау, бағалау. Ньютонның екінші заңымен таныстырып, масса жайлы түсінік қалыптастыру. 2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. 3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, Отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу. Сабақтың түрі: аралас сабақ, жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау Сабақтың әдіс-тәсілдері: жұптық жұмыс, әңгіме, дискуссия, кітаппен жұмыс. Сабақтың көрнекіліктері: презентация, приборлар, плакаттар, суреттер, есептер, формулалар. |
Б ж С технологиясы бойынша ашық сабақ жоспары |
Домалақ найзағайың жұмбақтары Сызықты найзағайдың табиғаты баяғыдан түсінікті болса, домалақ найзағайдың табиғаты әлі де жұмбақ. Домалақ найзағай күн күркіреген кезде (үнемі емес) пайда болып, кейде кәдімгі найзағайдың соққысынан кейін пайда болады. |
Жаңбыр тамшысы Жаңбыр тамшысының пішіні қандай болады? Адамдар жаңбыр тамшысының пішіні көздің жасы секілді болады деп ойлайды.Олар шар секілді домалақ болады. Тамшы ішінде су молекулалары өзара байланысты электр күшінің көмегімен түрлі бағытта қозғалады. Алайда судың беткі жағында молекула тамшылары ішке бағытталады.Ішкі күш тамшыларды сфераға тартады. Ұсақ тамшаларға қарағанда ірі тамшылар жерге түскенде тез жайылып кетеді. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|