Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
В категории материалов: 612 Показано материалов: 241-250 |
Страницы: « 1 2 ... 23 24 25 26 27 ... 61 62 » |
Интегрированный урок биологии и химии в 9 классе ХИМИЧЕСКИЙ СОСТАВ КРОВИ Провели: Нурышева А. К., учитель биологии; Жакупова Н.Ш., учитель химии; Ivan Martinеs, biology teacher. |
Тип урока: конференция Вид учебного занятия: Краткосрочный проект с применением ИКТ. Цель: формировать знания о генетике человека, наследственных болезнях |
Проведение дня птиц в библтотеке |
Изучение новой темы |
Знакомство со стеблем растения в качестве основной части побега. Развитие умений находить причины и условия роста стебля в длину и толщину. Воспитание бережного отношения к природе. |
Интеллектуальная игра |
Қабілеттілік оқушының жеке психологиялық ерекшелігі, адамдардың анатомиялық, физиологиялық ерекшеліктері, іс әрекетке бейімділік негізінде қаланатын бір адамды екінші адамнан ерекшелейтін іс әрекет табыстылығын айқындайтын дара психологиялық ерекшелік, адам бойындағы жақсы қасиеттер жиынтығы. Оқушының ми қабатында «доминантты ошағы» деп аталатын кеңістік болады, яғни оқушы өзі ерекше қадір тұтатын, қастерлейтін пәніне ғана қабілет қарымы ашылып бүкіл болмысымен жарқырап көрінеді де өзге пәндерге келгенде әлгіндей белсенділігі тежеліп қалады. Әйтсе де баланың ішкі жан дүниесін, физиологиясын, психологиясын жетік білетін, ұстаздар мұны айна қатесіз дәл ажырата алады. Сондықтан да оқушы бір пәннен ерекше қабілеті болса, басқа пән иелері сол қабілетті өз пәндерінен таба білуі қажет. |
Қабілеттілік оқушының жеке психологиялық ерекшелігі, адамдардың анатомиялық, физиологиялық ерекшеліктері, іс әрекетке бейімділік негізінде қаланатын бір адамды екінші адамнан ерекшелейтін іс әрекет табыстылығын айқындайтын дара психологиялық ерекшелік, адам бойындағы жақсы қасиеттер жиынтығы. Оқушының ми қабатында «доминантты ошағы» деп аталатын кеңістік болады, яғни оқушы өзі ерекше қадір тұтатын, қастерлейтін пәніне ғана қабілет қарымы ашылып бүкіл болмысымен жарқырап көрінеді де өзге пәндерге келгенде әлгіндей белсенділігі тежеліп қалады. Әйтсе де баланың ішкі жан дүниесін, физиологиясын, психологиясын жетік білетін, ұстаздар мұны айна қатесіз дәл ажырата алады. Сондықтан да оқушы бір пәннен ерекше қабілеті болса, басқа пән иелері сол қабілетті өз пәндерінен таба білуі қажет. |
разработка урока по биологии «Кім алғыр» |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|