Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 1831-1840 |
Страницы: « 1 2 ... 182 183 184 185 186 ... 189 190 » |
Старая пословица вовек не сломится. Составитель и переводчик казахских пословиц и поговорок Мадат Акылбай Аккозин. |
Русские говорят: "Пословицами на базаре не торгуют". Казахи вторят: "Пословица - краса речения". Составитель и переводчик казахских пословиц и поговорок Мадат Акылбай Аккозин. |
От пословицы не уйдешь. Составитель и переводчик данных пословиц и поговорок Мадат Акылбайулы Аккозин. |
22 қыркүйек - Тілдер күніне арналған сайыс. |
Ш.Қалдаяқовтың шығармаларына арналған кеш. |
22 қыркүйек - Тілдер күніне арналған сайыс. |
Өзімнің іс-тәжірибеммен бөлісуді жөн көрдім. Жас ұрпаққа білім беруді, мұғалім болуды армандадым. "Іс қағаздарын оқыту" бағдарламасы, "Атамекен" бағдарламасының үйірмесі, дарынды балалармен жұмысты жүргіу осы мақалада көрсетілді. |
Данное мероприятие посвящено празднику ""Наурыз". Оно воспитываетт в учащихся нравственно-духовное воспитание. мероприятие познавательное. развивающее. способствует развитию у учащизся нравов и обычаев кахзахского народа. |
Тақырыбы: Бастауыш сыныптарда сабақта ойын түрлерін пайдалану. Мақсаты: 1. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру, білімділігін арттыру. 2. Ойлау қабілетін дамытып, дүниетанымын кеңейту, шығармашылық қабілетін дамыту. 3. Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа, ұйымшылдыққа, төзімділікке тәрбиелеу. Мұғалімнің оқушыларға сапалы білім беру дәрежесі сабақты ұйымдастыру жолдарын білуімен тікелей байланысты. Күнделікті бір сарынды, бір ғана әдіспен өтілетін сабақтар оқушылардың пәнге деген қызығушылығын кемітіп, білімді игеру қабілеттерін төмендетеді. Сондықтан әрбір сабақта оқушыларды қызықтыратын, сабақта белсенділігін арттыратын түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану тиімді. Оқушылардың бәрі жақсы оқығысы келеді. Бірақ олардың ақыл-ой қабілеті бағдарламадағы берілген материлдарды ұғуға бірдей емес. Оқушылардың кейбірейлері мұғалімнің түсіндіргенін тез ұғады, кейбіреулері керісінше. Кейде үлгере алмайтын оқушыларда кездеседі. Сондықтан оқушыларға мейлінше сын тұрғысынан ойлау пікірлерін кеңейту керек. Оқушылардың көңілін, білімін толықтыру, жетілдіру үшін жаңа сабақты бекіту немесе қайталау сабақтарында ойын түрлерін қолдану өте пайдалы. Ойын арқылы оқушыларға жаңа сабақты жете түсіндіре аламыз. Ойын қызық болғанда нашар оқитын оқушыларда ойынға қатысып кетеді. Сөйтіп, ойын арқылы сабақты меңгереді. Ойын атаулы қай уақыттада оқушылардың қызығушылығын оятады. Ойындар таным үрдісін жеделдетеді. Сабақта ойын сәтінде оқушылар өз сезімдерін басқаруға мүмкіндік алады, сонымен қатар логикалық тұрғыдан ойлануға, өзіндік іс-әрекетін жоспарлауға үйренеді. Сөйлеу арқылы өз сезімін танытуға дағдыланады. |
Развитие критического мышления через чтение и письмо является системой стратегией методических приемов, предназначенных для использования в различных областях, видах и формах работы. Технология позволяет добиться таких результатов, как умение работать с постоянно обновляющимся информационным потоком (сравнивая объем программы 5 и 9-х классов), умение выражать свои мысли ясно и уверенно по отношению к окружающим; умение вырабатывать собственное мнение на основе осмысления различного опыта, идей и представлений |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|