Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 1851-1860 |
Страницы: « 1 2 ... 184 185 186 187 188 189 190 » |
Итак, немного о празднике: Праздник Наурыз существует у восточных народов с древних времен. Его празднуют в Узбекистане, Таджикистане, Кыргызстане, Иране, Пакистане, Афганистане и других странах, где исповедуют ислам. В Казахстане Наурыз стал праздником с 1988 года, а официальное признание он приобрел 15 марта 1991 года, когда президент страны своим указом объявил день весеннего равноденствия праздником весны — Наурыз¬мейрамы. Суть его – единство человека с природой. Стоит отметить, что у каждого народа, кто признает Наурыз, — свои традиции и обряды празднования. Во многом обычаи похожи, хотя есть свои, отличные друг от друга, методы воплощения пожеланий и примет. |
ӨЗГЕ ҰЛТ ӨКІЛДЕРІНЕ ҚАЗАҚ ТІЛІН ҮЙРЕТУ ІСІНДЕ ТІЛ ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ ӘДІСТЕМЕСІ Көшерханова Ж.Н. |
1.Мектепте Абай өлеңдерір оқытудың тәрбиелік мәні
2.Сабақтың тақырыбы: Шешендік өнер. Екі шешеннің айтысы |
Сабақтың тақырыбы: Абай "Қыс өлеңі" Сабақтың мақсаты: 1. Қазақтың ұлы ақыны Абай туралы мәлімет беру. 2. Өлеңді оқып, талдауға үйрету. 3. Поэзияға қызығушылыққа, сүйіспеншілікке баулу, табиғатқа ізгілік қатынасын қалыптастыру. Сабақтың жабдығы: Абай өмірі, шығармашылығы туралы 5 минуттық бейнефильм, қыс мезгіліне оқушылар салған суреттер. "Қыс" өлеңі жазылған аудиодиск. Сабақтың тегі: жаңа материалды игеру. Сабақтың түрі: аралас. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру 2. Өткенді қайталау. 1) "Әке мен бала" әңгімесінен көрініс көрсету. 2) Ы. Алтынсарин өмірбаяны. 3. Жаңа сабақ. |
Сабақ тақарыбы: Жабайы аңдар Сабақтың мақсаты: 1. Мәтінмен жұмыс, сын есімді қайталау. 2. Тіл дамыту. 3. Экологиялық тәрбие. Мониторда: 1. Сөздік 2. Сұрақтар 3. Мәтін 4. Деңгейлік тапсырмалар 5. Слайдтер 6. Үй тапсырмасы. Сабақ мультимедиялық кабинетте өткізіледі. Сабақтың барысы. 1. Ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру. 1) Есімдік 2) Есімдіктің түрлері. 3. Жаңа сабақ. |
Методы и приемы на начало урока |
Мен, Өксікбай Гүлбақыт Тұрмағанбетқызы, 1 кластарда Дүниетану пәнінен «Жарық- жануар тіршілігіне қажетті жағдай. Сусыз тіршілік жоқ» тақырыбын алдым. Оқушыларға жаңа білімді игеру мақсатында, жаңа ақпараттық технология интерактивтік тақтамен өткізуді ұйғардым. |
О казахских музыкальных инструментах |
Ќазаќ халќыныѕ ўлттыќ дјстїрі мен салт-санасын сґз еткенде халыќтыќ психологияны, оныѕ ішінде адамныѕ жан дїниесініѕ тілдегі кґрінісі--јсіресе ќазаќ халќына тјн, ґмірдегі јртїрлі жайттардан алынєан ілімін бір-екі ауыз сґзбен єана тїйіндейтін маќал -мјтелдердіѕ маѕызы зор. Ќазаќ халќы маќал-мјтелдерге ґте бай, ўрпаќтан-ўрпаќќа таралып, таєылым беріп келе жатќан жастардыѕ бойында жаєымды мінез ќалыптастыруєа їѕдейтін халќымыздыѕ осы бір ґшпес ќазынасын ўрпаќ тјрбиесінде ўтымды пайдалана білуге үйрету –басты баєыттарымыздың бірі. Орыс мектептерінде ойды дұрыс жеткізуге, сөздің мағынасын түсінуге ерекше көңіл бөлінеді. Оқушының ой мен тілдің көркем құралы мақал-мәтелдеріхалықтың өшпес даналық ретінде бағалануына , көркем тілін дамытуға және тіл мен әдебиетті байланыстырып оқытуға айрықша көңіл бөлемін. Өз тәжірибемде мақалдарды, қанатты сөздерді, Абайдың қара сөздерін, ел аузынан алынған аңыз-әңгімелерді жиі қолданамын. Ондағы мақсатым- түйінді ойды, мән-мағынаны, үлгі-өнегені болашақ ұрпаққа кеңінен таныту. |
Вопросы по блокам предназначены для развития речи на уроках, по определенным темам. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|