Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
В категории материалов: 1894 Показано материалов: 211-220 |
Страницы: « 1 2 ... 20 21 22 23 24 ... 189 190 » |
Данный урок разработан для учащихся 4 классов.Детям на уроке предлагается разнообразные задания связанные с известными спортсменами Казахстана.Учащиеся в течении урока работали в паре, в группе а также было предложено задания индивидуального порядка.Этот урок преследовал и межпредметную связь они умели возможность собрать факты исторического характера и урока изобразительного искусства.Учащиеся сами составляли кластеры и защищали перед аудиторией, но остальные ребята задавали вопросы по каждому выступлению. |
Ш.Айтматовтың өмірі мен шығармашылық еңбектеріне шолу жасау арқылы қырғыз елінің таихын,әдебиетін білуге,құрметтеугеүйрету |
Сабақ тақырыбы: Көктем мерекелері . Сабақ мақсаты: Білімділігі: 1. Оқушылардың көктем мезгілі жөнінде түсініктерін толықтыра отырып , көктемгі мерекелердің ерекшеліктерімен таныстыру. Дамытушылығы : Баланың дұрыс сөйлеу ,сауатты жазу дағдысын қалыптастыру, байланыстырып сөйлеу қабілетін дамыту. Тәрбиелілігі: Балаларды табиғатты аялап, қадырлей білуге баулу, мәдениеттіліке тәрбиелеу Пән аралық байланыс: Математика, дүниетану ,музыка,сурет. Сабақтың түрі: Аралас сабақ . Сабақтың әдісі .: сұрақ - жауап, баяндау. Сабақта пайдаланатын көрнекіліктер: мультимедия (слайд) «Көктем» мезгіліне қатысты суреттер,сызбалар, «Венн» диаграммасы,сөзжұмбақ « Көктем «,ойын» « Кім зейінді» |
Тіл тұтастығы – ел тұтастығы Ең тәтті де - тіл, Ең ашты да - тіл, Ең жұмсақ та - тіл, Ең қатты да - тіл. Тіл дегеніміз – еліміздің тыныс тіршілігі, мәртебесі мен мерейі. Тіл дегеніміз – мемлекет, ол – халық. Тіл – ұлтымыздың жаны, ойдың шыңы. Тіл байлығы – әрбір елдің ұлттық байлығы. Тіл халықпен бірге өмір сүреді және дамиды. Сондықтан тіл әр ұлттың тірегі, бақыты болып табылады. Тілін сүйген адам туған жерін, елін, Отаның, атамекенің сүйеді. |
Сабақтын мақсаты:1)Өтілген модуль бойынша окушырардың білімдерін терендету,пысықтау 2)Сауатты жазуға,сөйлеуге үйрету. 3) Уақытты дұрыс үнемдеуге тәрбиелеу. |
8 сынып Тақырыбы: С.Торайғыров «Бір адамға» Мақсаты: 1. С.Торайғыровпен таныстықтарын кеңейте отырып, бір адамға өлеңімен танысу, ирония мен сатира туралы түсінік беру; 2. Оқушылардың қоғамдық-саяси дүниетанымын дамыту, өз ойын айта білуге, мәнерлеп оқуға дағдыландыру; 3. Оқушылар қарапайымдылыққа, ақынға деген сыйластыққа, қазақша дұрыс сөйлеуге тәрбиелеу. Түрі : жаңа білімді менгеру сабағы. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру , сұрақ-жауап, мәтінмен жұмыс , іздену. Көрнекілігі : Оқулық, ақынның портреті, компьютер. Сабақтың жүрісі. 1.Ұйымдастыру кезеңі . Қазақша сөлесу -Бүгін нешесі? -Қай сабақ? -Бүгін неше сабақ? -«Әдебиет» қай тілдің сөзі? -Қалай аударылады? -Әдебиеттің қандай түрлері бар? -Ауыз әдебиетін ата. -«Бес арысты» атаңдар. 2.Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту. 3.Үй жұмысын тексеру. Ш.Құдайбердиев «Бостандық таңы атты» 4.Жана сабақты оқып – білу кезеңі Компьютерден ақынның Сұлтанмахмұт Торайғыровтың Портреті көрсетіледі. Ой шақыру: Қараңғы қазақ көгіне Өрмелеп шығып күн болам. Қараңғылықтың кегіне Күн болмағанда кім болам?- деген жолдар өмірлік қағидасы болған ақын кім? -Бұл жолдарындың авторы Сұлтанмахмұт Торайғыров 1893 жылы 28 қазанда Омбы уезінің Қарауыл Шабар ауылында , кедей отбасында тұған .Шешесінен ерте айырылған ақын жетімдік зардабын көп тартады. С . Торайғыров білемге деген құштарлығының арқасында молдадан білім алғанды қанағат тұтпай, 1912 жылы Тройцк қаласындағы медреседе оқиды: қаражаттың болмағындығынан көп қиындық көріп , ауруға шалдығады. Ауылда бала оқытып , шығармашылығынын шындайды |
Сабақ оқушылардың "Қыс" тақырыбы бойынша сөздік қорларын белсендіріп, ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында өткізілді. Балалар жұмбақтармен өлеңдермен жұмыс істейді, сын есімдерді табады, негізгі, туынды сын есімдерді анықтайды. Сабақ өте қызықты өтті. |
Ойынның мақсаты: оқушылардың қызығушылығын арттыру, қазақ халқының салт-дәстүрі, өнері, білімі, әдебиеті бойынша алған білімдерін жүйелеп, сұрыптауға үйрету. Дәстүрлі емес формада ҰБТ-ге даярлау. Сыныптан тыс шара тартымды, қызықты болды. |
Тақырыбы: Абай-дара, Абай-дана қазақта! Мақсаты: Оқушыларды ұлы ақынымыз Абайдың өмірімен,шығармашылығымен таныстықтарын кеңейте отырып, ақынға деген сыйластыққа тәрбиелеп, қазақ халқының қонақжайлылығын, жомарттығын, кеңпейілдігін, кішіпейілдігін көрсету. Оқушыларды халқын, елін ,жерін сүюге баулу. Сабақтың формасы: сынып сағаты Көрнекіліктері: Ақынның портреті, Қара сөздер жазылған плакаттар , компьютер. Сабақтың ұраны: Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе! Адалдықты көздесең, Жаттап тоқы көңілге. С.Торайғыров 1- мұғалім сөзі: Мына тұрған Абайдың суреті ме, Өлең сөздің ұқсаған құдіретіне , Ақыл, қайрат, білімді тең ұстаған, Өр Абайдың төтеген кім бетіне?! Жамбыл -Абайдың 170 жылдығына арналған сынып сағатымызды мына бір Президентіміздің сөзімен бастағым келіп тұр. «Абайды таныту арқылы біз Қазақстанды әлемге танытамыз, қазақ халқын танытамыз, Абай әрқашан біздің ұлттық ұранымыз болуы тиіс» Келесі кезекте ақынның өмірбаянын Жанагазинова Анель бізге айтып береді. |
а) Ахмет Йасауи хикметтерінің мазмұнын түсіндіру,оқушыларға ойландыратын сауал бере отырып,пікірін тыңдау; ә) білімдік танымын,шығармашылық қабілетін,тілдік қорын,ізденістерін арттыру; б) еңбексүйгіштікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|