Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
В категории материалов: 1768 Показано материалов: 61-70 |
Страницы: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 176 177 » |
№1 Шаттық шеңбер «Кел, күлейік» Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі көңіл ашады, Күліп өмір сүрейік! |
Кіріспе Ересек және ортаңғы топ балаларының сөйлеу мәдениетінің, ойлау қабілетінің дамуына баса назар аударған жөн. Осы орайда бүгінгі таңдағы балаларды жетелеп, ой-өрісін ашуға, дамытуға ертегінің маңызы зор. «Ертегілер елінде» бағдарламысн енгізу бүгінгі күн талабы болып отыр. |
План урока на тему "Звуки (л, ль) и буквы Лл" |
Занятие с экспериментами и здорово сберегающими технологиями |
Интегрированная карта занятия , разработана для детей 2 младшей группы, как итоговое занятие с целью повторить ,обобщить и закрепить знания , умения и навыки, полученные в течение года. |
В статье описываются современные проблемы формирования духовно-нравственной культуры детей дошкольного возраста. |
Тема: «Три мудрых заповеди!» Задачи: Познакомить родителей с интерактивными приемами активизации речи детей. Побуждать интерес к овладению практическими навыками и умениями в процессе обучения в детском саду и дома. Продолжать формирование креативного и коммуникативного общения между педагогами и родителями, умения работать в команде. |
Балаларды сурет бойынша өздеріне таныс ертегілердің мазмұнын қысқаша баяндай білуге үйретуді жалғастыру. Сөздік қорларын сөйлеу барысында қолдана білулерін белсендіру. Балалардың айтылған ойды тыңдауға және сұраққа жауап беру білігін дамытуды жалғастыру. Ертегіге қонаққа ұшақ арқылы ұшып барамыз. Ұшақ қонғанда ғажайып сәт алдымызда шаршы тұрады; онда бейнеленген ертегідегі аңдардың жүріс-қимылын саламыз. Одан кейін Маша мен аю ертегісіне қонаққа барамыз. |
Эссе "Тәрбиеші болу-бақыт" |
Мақсаты: қысқы құбылыстарды қалыптастыру,балаларды бояулармен (акварель) оларға тән қастиеттермен таныстыру, дәстүрлі емес техника арқылы жүйелі жолдармен табиғи затты (тұзды), ПВА желімді пайдалануға үйрету. Міндеттері: Білімділік: шығармашылық жұмыста саусақ қызметін дұрыс пайдалана білуге, бейнелеу арт терапиясын қолдану арқылы,өз қиялын суретпен жеткізу,түстерді қосу арқылы қосымша түсті жасауға үйрету. Дамытушылық: балалардын киял эстетикалық және шығармашылық қабілетін ,ойлау қабілетін дамыту.Суджок терапиясының көмегімен қол маторикасын жетілдіру. Тәрбиелік:ұқыптылыққа, тазалыққа, әдемі жұмыс жасауға тәрбиелеу. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|