Главная » Статьи » В помощь учителю |
В разделе материалов: 20872 Показано материалов: 521-530 |
Страницы: « 1 2 ... 51 52 53 54 55 ... 2087 2088 » |
Өз мақаламды ұлы орыс жазушысы Л.Толстойдың «Өз ісі мен оқушыларына бірдей сүйіспеншілігі бар ұстаз - жетілген ұстаз» деген сөздерімен бастағым келеді. Шынымен де, өз ісінің шебері, кәсібін жетік меңгерген қандай да болмасын маман иегері білгенін іс жүзінде жүзеге асыра алмаса оның қоғамға, еліне әкелер пайдасы қаншалықты? Өз ісін келешек ұрпаққа жеткізе алмайтын, дарынды оқушыларды тәрбиелеп шығара алмайтын шебер күйші іс жүзінде тек күйші қана болып қалады. Ал ұстаз бола білу ұғымы кеңірек. Ол ұстаз бен бала арасында өзара оңтайлы қатынасты орнатуды талап еді. |
Сценарий утренника посвященный осени. Форма проведения утренника развлечение -путешествие. Дети попадают в осенний лес. Во время утренника дети играют, танцуют, поют, отгадывают загадки. |
Методическая разработка по дисциплине "Физическая культура", тема урока "Волейбол. Верхняя подача". Урок разработан для студентов колледжа. Разработка содержит пояснительную записку, план урокаа и методические рекомендации. |
Мақсаты: Балалардың бойында адамгершіік қасиеттерін дамыту. Міндеттері: -күз мезгілі, күзгі еңбек, күз байлығы, көкөніс пен жемістердің пайдасы туралы балалардың түсініктерін дамыту. -балалардың сөздік қорларын молайту, тілдерін және ой-өрісін дамыту; -табиғатты сүюге, қамқор болуға үйрету; Тәрбиеші1: Армысыздар құрметті ата –аналар, балақайлар! Тәрбиеші2 : Иә, міне жыл сайын тойлап өтетін үлкен мерекенің бірі «Алтын күз» мерекесі де келіп жетті. 1т: Бұл мереке мектеп өміріндегі дәстүрлі мерекелердің бірі. Күзде жеміс- жидектер пісіп, алтын астық қамбаға құйылатын, төлдер өсіп санаққа қосылатын кезең. 2 т. –Айнур Айазбековна, мен күздің кереметін енді түсіндім. -Күзді береке дейміз. Өйткені күзде барлық жеміс -жидектер, егін пісіп , мал семіреді. Күзді-байлық дейміз. Өйткені піскен егін, жеміс-жидектер дүкендерге толады.Молшылық болады. -Күзді мереке дейміз-адамдар өз еңбегінің жемісін көріп қуанады, мерекелейді. |
Урок математики по теме "Решение задач в косвенной форме. На уроке решается такая воспитательная задача как расширить представления учащихся об общечеловеческой ценности НЕНАСИЛИЕ, через БЕРЕЖНОЕ ОТНОШЕНИЕ К ПРИРОДЕ, оказание ВЗАИМОПОМОЩИ в процессе выполнения заданий. Урок с приёмами внешней и внутренней интеграции самопознания в учебный предмет. |
В последнее время возрос интерес к эстрадной, популярной музыке исполняемой на академических инструментах (скрипка, баян, ансамбли различных составов) под фонограмму. Баян и баян раскрылись с новой стороны, о чем свидетельствуют выступления П. Дранги, дуэта «Баян-mix» и т.д. Это послужило популяризации инструментов. Интерес со стороны детей и родителей объясняется тем, что они приходят в музыкальную школу в класс баяна, баяна, чтобы играть «как Дранга». |
Воспитание чувств любви и гордости за свою семью; Развитие интереса к истории своей семьи, семейным традициям; Побудить участников классного часа к размышлениям об отношениях в их семьях; Способствовать формированию нравственной культуры учащихся |
ҚМЖ |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.О1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. 5.О6 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.Т4 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. Сабақтың мақсаттары Оқушылардың бәрі істей алады: Өлеңді мәнерлеп оқып түсінеді, тақырыбын анықтайды. Оқушылардың көбі істей алады: Өлеңнен бес жақсы және жаман қасиетті тауып, талдау жасайды. Кейбір оқушылар істей алады: Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын саралайды, эссе жазады. |
Роль самостоятельной работы в обучении. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|