Главная » Статьи » В помощь учителю » Английский язык |
В категории материалов: 874 Показано материалов: 61-70 |
Страницы: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 87 88 » |
Статья о семинаре проведенном на курсах повышения квалификации. |
В современных условиях в школе появляется возможность выйти за пределы окружающего социума, это участие в различных интернет- проектах, которые позволяют ученику и учителю заниматься совместной учебно-познавательной, исследовательской, творческой или игровой деятельностью, организованной на основе компьютерных технологий , имеющей общую проблему, цель, согласованные методы, способы деятельности, направленная на достижение совместного результата деятельности. |
Открытый урок на казахском языке в помощь учителю |
Урок Глобальные Перспективы и проектная работа решает самые актуальные темы 21 века. Этот материал на английском языке и подойдет на уроках английского языка. Метод обучение ролевая играя |
Инсценировка сказки «Теремок» на английском языке |
Логическое мышление является одной из форм интеллектуальной деятельности, которая складывается к началу младшего школьного возраста. Оно характеризуется тем, что ребенок оперирует различными категориями и устанавливает различные отношения, которые не представлены в наглядной или модельной форме. Развитие логического мышления является одной из важных задач обучения, так как умение мыслить логически, выполнять умозаключения c наглядной опорой и без неё, составлять суждения по определенным правилам – необходимое условие успешного усвоения учебного материала. |
билеты и материал для переводных экзаменов 6 класса |
“How well do you know English grammar?” |
Ағылшын тілін бастапқы деңгейде оқытуда ағылшын тілі мұғалімі алдында түрлі әдістер арқылы оқушыларға шетел тілін меңгерту – баланың жан дүние рухын байытатын, әлемдік білім кеңестігіне жол ашатын, бәсекеге қабілетті, заман талабына бейімделгіш жас үрпақты тәрбиелеу сияқты мәселелер тұрады. Елімізде бүгінгі таңда білім беруде шетел тілін меңгерту негізгі назарда тұр. Шет тілін оқытуда бастапқы деңгейдің атқаратын орны зор. Себебі – білім негізі бастауышта қаланатындықтан және ең басты мақсаты – тілдің сапасын арттыру, яғни оқушыларға шет тілін сапалы түрде, бір-бірімен еркін қарым- қатынас жасай алу деңгейінде меңгерту талап етіледі. Осыған байланысты қазіргі мектептерде білім мазмұнын, оның құрылымдық жүйесін жаңарту-білім реформасының жүзеге асуының басты шарты болып отыр. Білім берудегі реформа жаңа заман талабына сай қазіргі уақыттағы оқыту үрдісін технологияландыру қажеттігінен туындап отыр. Осыған орай соңғы кезде оқытудың әр түрлі педагогикалық жаңа технологияларын жасап мектеп практикасына енгізе отырып білім беру мен тәрбиелеу – мұғалімдер алдындағы басты міндет саналады. Әр ұлттың ерекшелігін, тілдеріндегі тілдік құралдарының лингвистикалық табиғатын анықтау, әр ұлттың ұлттық даралығын тілдік бірліктер арқылы тану және ағылшын тілін оқытудағы бастапқы деңгейде видеоматериалдарды қолданудың тиімділігі мен алғышарттарын қарастыру, сонымен қатар қиыншылықтары мен кеміліктерін саралау жұмыстың өзектілігін танытады. |
Ағылшын тілін бастапқы деңгейде оқытуда ағылшын тілі мұғалімі алдында түрлі әдістер арқылы оқушыларға шетел тілін меңгерту – баланың жан дүние рухын байытатын, әлемдік білім кеңестігіне жол ашатын, бәсекеге қабілетті, заман талабына бейімделгіш жас үрпақты тәрбиелеу сияқты мәселелер тұрады. Елімізде бүгінгі таңда білім беруде шетел тілін меңгерту негізгі назарда тұр. Шет тілін оқытуда бастапқы деңгейдің атқаратын орны зор. Себебі – білім негізі бастауышта қаланатындықтан және ең басты мақсаты – тілдің сапасын арттыру, яғни оқушыларға шет тілін сапалы түрде, бір-бірімен еркін қарым- қатынас жасай алу деңгейінде меңгерту талап етіледі. Осыған байланысты қазіргі мектептерде білім мазмұнын, оның құрылымдық жүйесін жаңарту-білім реформасының жүзеге асуының басты шарты болып отыр. Білім берудегі реформа жаңа заман талабына сай қазіргі уақыттағы оқыту үрдісін технологияландыру қажеттігінен туындап отыр. Осыған орай соңғы кезде оқытудың әр түрлі педагогикалық жаңа технологияларын жасап мектеп практикасына енгізе отырып білім беру мен тәрбиелеу – мұғалімдер алдындағы басты міндет саналады. Әр ұлттың ерекшелігін, тілдеріндегі тілдік құралдарының лингвистикалық табиғатын анықтау, әр ұлттың ұлттық даралығын тілдік бірліктер арқылы тану және ағылшын тілін оқытудағы бастапқы деңгейде видеоматериалдарды қолданудың тиімділігі мен алғышарттарын қарастыру, сонымен қатар қиыншылықтары мен кеміліктерін саралау жұмыстың өзектілігін танытады. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|