Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
В категории материалов: 409 Показано материалов: 111-120 |
Страницы: « 1 2 ... 10 11 12 13 14 ... 40 41 » |
В статье рассматриваются инновационные подходы в деятельности учителя начальных классов, направленные на повышение качества обучения и воспитания. |
Статья предназначена для всех учителей английского языка применяющих групповую форму работы. |
Кітап –білім бұлағы,- дей келе, білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру, білімдерін жан-жақтылы кеңейтеді, сөз байлығы кеңейеді, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді, өз ойын толық жеткізіп, негізгі түйінді таба білуге дағдыланады. |
«Іс-әрекеттегі зерттеу адамдардың тәжірибесін, тәжірибе туралы түсінігін және тәжірибе жүргізілетін жағдайды түсінуін өзгертеді. Ол жаңа үлгілерді – жаңа өмірлік бағыттарды қалыптастыра отырып, «сөйлеу», «тәжірибе» санаттарының мазмұнын өзгертеді. (МАН, 2012, page 45) Lesson Study – мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл. Lesson Study-ге шараны бірлесе жоспарлап, өткізетін, қадағалайтын, оқыту мен оқуды талдай отырып, өз қорытындыларын қағаз бетіне түсіретін мұғалімдер тобы қатысады. Lesson Study-ді бірлесіп жоспарлап, сабақты өткізу барысында зерттелетін үш оқушыны үнемі назарға ала отырып, оқыту әдістемесін пайдаланады және оның нәтижелерін мұқият зерттейді. (Пит Дадли, 2012 .Lesson Study: нұсқаулық). Іс-әрекетті зерттеу таңдап алынған 7 «Б» сыныбында жүргізілді. Осы бағытта сынып жетекшісінің кеңесімен зерттелетін жоғары, орта, төменгі деңгейлі оқушылар анықталды. Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы тәжірибеде қолдануда бағыт беруде екнші тәлім алушым Бағила Тәлімқызы іс-әрекетті зерттеу сабағын жүргізетін мұғалімдермен ауқымды жұмыс жүргізді. Іс-әрекетті зерттейтін пән мұғалімдері өздерінің пәні бойынша сабақ жоспарларын бірлесе отырып жоспарлады. «Lesson study» тәсілі бойынша информатика, өзін-өзі тану, қазақ тілі пәндерінің мұғалімдері, зерттелетін сыныптың жетекшісі, тәлім алушы Бағила Тәлімқызы бірлесе отырып, өзін-өзі тану пәнінен сабақ жоспарын бірлесіп әзірледі. Іс-әрекет «Оқушылардың топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруда жаңа тәсілдерді ұтымды қолдану» тақырыбында жүргізілді. Іс-әрекетті зерттеу сабағында бақылауға алынған үш оқушы. А (үлгерімі жоғарғы )-Абсат Аружан, В (үлгерімі орта ) -Мамедов Турал, С (үлгерімі төменгі )-Шлемен Ильдар зерттелді. |
Ақсу ауданы Қапал ауылы Е.Жайсаңбаев атындағы орта мектебі Г.Т.Керейбаева |
ИЗМЕНЕНИЯ В ПРАКТИКЕ |
8-сыныпқа арналып өткізілген Ы.Алтынсариннің "Таза бұлақ" әңгімесі бойынша өткізілген сабақ жоспарының презентациясы. |
Возможно ли включение детей с ограниченными возможностями в развитии в учебно-воспитательный процесс общеобразовательной школы? Данный вопрос является актуальным на сегодняшний день, потому что в нашем обществе идет тенденция к повышению количества рождаемости детей с особыми возможностями в развитии, поэтому политика государства направлена на их поддержку. В Государственной программе развития образования на 2011-2020 годы и в законе «О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями РК» говорится о том, что дети имеют равные права на раннюю поддержку и образование, независимо от степени ограничения способностей, возраста, социального статуса. Любая интеграция в жизни общества начинается со школы. Именно здесь ребенок обучается не только основам науки, но и получает навыки социального взаимодействия: через игру и общение со сверстниками он чувствует себя активным членом общества, тем самым осознавая свою значимость. Именно на этих принципах базируется инклюзивное образование. Поэтому общество и школа в частности должны создавать такие условия, в которых каждый ребенок чувствовал бы себя комфортно. |
В работе рассматриваются новые подходы к обучению и преподаванию, используется собственный опыт работы и наблюдения, которые были сделаны в результате применения. |
Қазіргі кезде қоғамның әлеуметтік-экономикалық өміріндегі түбірлі өзгерістерге байланысты білім жүйесінде және оның мазмұны мен оқыту технологиясында да өзгерістер болып жатыр |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|