Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
В категории материалов: 1278 Показано материалов: 161-170 |
Страницы: « 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 127 128 » |
Данный материал представляет собой разработку открытого урока математики в классе с казахским языком обучения по теме "Дөңгелек. Цилиндр". предназначен для учителей начальных классов. |
Тестовые задания по алгебре для учащихся 7 класса. |
Мақсат: Қолданым әрекеті: • Қозғалысқа, жұмысқа және т.б түрде берілген есептерді шығарады. Шығармашылық әрекет:• Есеп мазмұнына байланысты түсіндіру схемасы құрылып ондағы белгісіз шама әріппен белгіленіп, жазбаша айқындалады. Осыған сәйкес теңдеу құрылып шешімін табады. |
Теңдеулер жүйесін қолданып мәтінді есептер шығару. |
методическая разработка урока по алгебре:"Одночлен и многочлен" |
Сабақтың тақырыбы: Туынды тақырыбын қайталау Сабақтың мақсаты: Оқушылардың есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: Білімділік: Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру. Туынды ұғымы бойынша оқушылардың ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларын меңгеруді бекітуге бағытталған; Дамытушылық: Оқушылардың жеке түлғалық қасиеттерін қалыптастыру, логикалық ойлауын, математикалық дүниетанымын кеңейту; Тәрбиелік: Оқушылардың бір-біріне көмектесу адамгершілігін,өзіндік дүниетанымын қалыптастыру. Сабақтың түрі: Қорытындылау сабағы. Сабақтың көрнекілігі: Электронды оқулық, слайд, семантикалық карта, үлестірме қағаздар т.б Пәнаралық байланыс: Физика Сабақтың жоспары: 1.Ұйымдастыру кезеңі 2мин. 1. Үй тапсырмасын тексеру 5мин 2. Негізгі бөлім (есептер шығару) 8мин. 3. Топтардың өзара байланысы 5 мин. 4. Кім жылдам? Шығармашылық тапсырма 10мин. 5. Семантикалық картамен жұмыс 7мин. 6. Сабақты қорытындылау 3мин. 7. Бағалау 3мин. 8. Үй тапсырмасын беру 2мин. Сабақтың барысы: Білім деген – биік шың. Оған самғап қыран да,өрмелеп жылан да шығады. Алаштың ұл-қызы білім атты биік шыңға қыранша самғап шығуы керек. Н.Ә. Назарбаев |
Мақсаты: Білімділік-логарифмдік теңдеулерді шешуге логарифм қасиеттерін тиімді қолдана білуге үйрету. Дамытушылық –теориялық білімін практикада ұштастыра отырып,ауызша,жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру,топпен,өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру Тәрбиелік-оқуға саналы көзқарасқа, өз мүмкіндігіне жете білуге, өз еңбегін бағалай білуге үйрету. Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ұжым намысын қоюға, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу Негізгі идея: Логарифмнің негізгі қасиеттерін толық меңгерту,логарифмдік теңдеулермен шеше білуге үйрету Табыс критерийі: Оқушылар логарифидік теңдеулерді шешуде логарифм қасиеттерін қолдана білуді үйренеді , логарифмдік өрнектері бар тапсырмаларды түрлендіріп есептеуді үйренеді.Логикалық ойлау дағдысын, өз ойын жинақтап, жүйелі жеткізе біледі. Модульдер: СТО Әдістер :топтық,жұптық,жеке жұмыстар Дерек көзі: Оқулық, постер,түрлі түсті қағаздар,сызғыш,карандаш,формула т.б. Ұйымдастыру кезең: Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Оқу құралын тексеру Топқа бөлу. Стикермен есеп беру арқылы |
Тема урока: Применение свойств умножения Цель: закрепить навык применения свойств умножения Задачи: Знакомство с сочетательным (ассоциативным) свойством умножения, в ведение термина «сочетательное свойство умножения», продолжить работу с геометрическим материалом. |
Сынып : 5 «ә» Тақырыбы: Жай бөлшекті ондық бөлшекке,ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру.Есеп шығару сабағы Сабақтың типі: Дамыту сабағы Сабақтың мақсаты: - оқушылардың жай бөлшекті ондық бөлшекке,ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыра алу дағдысын қалыптастыру |
7 сыныпқа арналған сабақ жоспары |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|