Главная » Статьи » В помощь учителю » Химия |
В категории материалов: 406 Показано материалов: 181-190 |
Страницы: « 1 2 ... 17 18 19 20 21 ... 40 41 » |
Уважаемые гости, участники, сегодня наше мероприятие проводится по теме «Химия в нашей жизни», а девизом мероприятия вполне могут стать такие слова: «Кто мало знает, для того и этого много. Кто много знает, тому и этого мало». Химия - это наука, умеющая творить чудеса. В этом определении химии, которое лишь по случайности не вошло в учебники, нужно твердо усвоить, что химия – это наука. И как всякая наука, она требует к себе самого серьезного самого ответственного отношения. |
8-сынып "Алғашқы химиялық түсініктер" тарауы бойынша деңгейлік тапсырмалар жинақталған |
ХИМИЯ САБАҒЫНДА ДАРАЛАП – САРАЛАП ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫҢ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ Геложутдинова Ж.З. Павлодар қаласы Қ.Бекқожин атындағы №12 мектеп Андатпа Мақалада оқушыға білім берудегі өзін-өзі жетілдіру аспектісінде дифференциалды оқыту қарастырылады.Жаңа ақпараттық технологияларды енгізу жағдайында бұл мәселе ерекше өзекті болып табылады. Аннотация В статье рассматривается образовательная практика дифференцированного обучения школьников в аспекте их саморазвития. В условиях внедрения новых информационных технологий эта проблема приобретает особую актуальность. Annotation The article views an educational pupils’ classified teaching practice in an aspect of their self-development. This problem became especially important in the conditions of introducing new informational technologies. |
Ақпараттық технологияның тиімділігі – оқушылардың білім олқылықтарына үнемі зерттеу жасап, түзету жұмыстарын жүргізуге пайдасы бар екендігі анықталды. Қазіргі заманның даму қарқыны мұғалімдер шығармашылығын жаңаша, ғылыми-зерттеу бағытында құруды талап етеді. Демек, компьютер оқушылар мен мұғалім жұмысын ұйымдастыруда кең мүмкіндіктерге ие, оқытудың әдістерін кеңінен әрі сапалы қолдануға мүмкіндік береді. Ендеше, ақпараттық технологияны сабақта қолдану оқушының іс-әрекетін, жұмысын түрлендіруге көмектеседі, зейінін белсендіреді, жеке тұлғаның шығармашылық мүмкіндіктерін жоғарылатады деуге болады. Ақпараттық технология арқылы жасалатын тест тапсырмалары уақытты, шығынды үнемдеуге көмектесе отырып оқушылардың өз білімін бағалауға үйретеді. Ең бастысы, оқушылардың өзіндік білім алуын қамтамасыз етіп, әр түрлі білім көздерінен негізгісін бөліп алу, тауып алу дағдыларын дамытады. Сондықтан ақпараттық технологияларды сабақта үнемі және жүйелі қолдану оқушылардың пәнге қызығуларын оятып, сабақтың сапасын арттыруға кеңінен жол ашады. |
Сформировать представление о хлоре как химическом элементе и простом веществе. |
Знакомство с химическими свойствами кислот |
Сайыстың мақсаты 8 сынып оқушылары арасынан химия ғылымына қызығатын талапты, талантты оқушыны анықтау, ойлау қабілетін шешендік өнерін дамыту, ұшқыр ой мен тапқырлыққа баулу. |
Сабақтың мақсаты: оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін қорыту, бір жүйеге келтіру және білім деңгейін тексеру, жан-жақты ойлауға, ұйымшылдыққа баулу. |
Конспект урока химии в 9 классе построен по системе Кембриджского обучения трех уровней |
Тірі және өлі табиғаттағы элементтер. олардың маңызы. Элементтердің табиғатта кездесуі және адам организмінде. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|