Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
В категории материалов: 612 Показано материалов: 171-180 |
Страницы: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 61 62 » |
Дата:________ Предмет: БИОЛОГИЯ Класс: ____ № урока: 28 Тема урока: Общая характеристика и многообразие паукообразных. Паук – крестовик (или любой другой паук). Внешнее строение. Место обитания, образ жизни и поведение. Цели урока: • Образовательная: Познакомить учащихся с многообразием и образом жизни паукообразных, особенностями строения и жизнедеятельности, позволившими им стать одними из первопоселенцев суши, значением их в природе и жизни человека. • Развивающая: Способствовать продолжению формирования умений работы с тестами для дальнейшей подготовки к ВОУД, работы с опорными сигналами, составления презентаций по теме. • Воспитательная: Учить бережному отношению к природе, показав, что каждый организм имеет свое место в экосистеме, значение в природе и жизни человека, свою уникальную историю и неповторимость. Тип урока: комбинированный Методы обучения: самостоятельный, беседа, наглядно-иллюстративный. Оборудование: Таблица «Ракообразные», «Паукообразные», опорные сигналы, карточки, тесты на листах, 2 шкатулки, карточки для них, рисунки с изображением различных паукообразных,презентация, фотографии паукообразных. Оформление на доске: тема, таблица, слоги: па се но ка ра скор ук косец курт пион. |
Көптілділік білім беру негізінде биология сабағында ағылшын тілінде терминдерді тиімді қолдану әдіс тәсілдері келтірілген. |
Жаратылыстану пәндердің оқыту мазмұнының негізгі ғылыми зерттеудің түрлі салаларынан алынған білімді жинақтау және талдау нәтижесінде өңделген жалпы әлем туралы түсініктің кіріктірілген жүйесін бейнелейтін ғылымның ерекше компоненті ретіндегі әлемнің ғылыми бейнесі болып табылады. Жаратылыстану пәндерінің әр қайсысының маңызы өте ерекші. География, биология, физика, химия пәндерінің жетістіктері адамның қоршаған орта туралы түсініктерін өзгертеді. Қазіргі замандағы жаратылыстану ғылымының жетістіктері негізінде өркениеттің бейнесі. Жаратылыстану пәндерінің ішіндегі география, биология пәндері оқушылардың дүниетанымын қалыптастыруда аса маңызды тәрбиелік қызмет атқарады. География, биология пәндерінің пәні білімінің негізгі принциптерінің бірі: ғылыми ұғымдарды кіріктіру, ұғымдарды қарапайымнан күрделіге және нақтыдан абстрактіліге қарай қалыптастыру, оқушылардың жас ерекшеліктерін және олардың өмір тәжірибелері мен білімдерін ескере отырып, дамытушылық, тәрбиелік, өлкетанушылық және экологиялық білім беру. |
Әдістемелік пікірлер көрінісінің қалалық сайысы. Білім берудің заманауи тәсілдері мен әдістері наминациясы Жаңаша оқыту технологияларын пайдалана отырып, оқушылардың өзбетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Жексенбаева А.О., № 34 ЖББОМ География-биология пәндерінің мұғалімі Жаратылыстану пәндердің оқыту мазмұнының негізгі ғылыми зерттеудің түрлі салаларынан алынған білімді жинақтау және талдау нәтижесінде өңделген жалпы әлем туралы түсініктің кіріктірілген жүйесін бейнелейтін ғылымның ерекше компоненті ретіндегі әлемнің ғылыми бейнесі болып табылады. |
урок биологии в 7 классе с использованием интерактивного оборудования прошел в рамках открытого урока. Содержит тестовые задания. |
ТЕМА УРОКА: ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ ПОЛА 10 класс с углубленным изучением биологии. Методическая цель урока: формирование представления о генетике пола. Задачи: 1.Образовательные: сформировать понятия: аутосомы, гетерохромосомы, гомогаметный, гетерогаметный пол, сформировать представление о детерминации развития пола, признаках, сцепленных с полом, признаках наследуемых через Y-хромосому и Х-хромосому; познакомить учащихся с особенностями наследования половых хромосом, некоторыми паталогическими состояниями человека, наследуемыми сцеплено с полом. 2. Воспитательные: формировать сознательное отношение к своему здоровью и здоровью потомков. 3. Развивающие:продолжить формирование умений и навыков решения генетических задач на сцепленное наследование генов, на наследование, сцепленное с полом |
Елбасының тапсырмасы бойынша Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016 жылдарға арналған Ұлттық жоспар қабылданды. Бұл – Елбасының білім саласын жаңарту туралы бастамаларын іске асыруда маңызды механизмдердің бірі. Қазіргі кездегі шапшаң жүріп жатқан жаһандану үрдісі әлемдік бәсекелестікті күшейте түсуде. Адамның жалпы білімін көтеру кең ауқымды мәселе болып отыр. |
Биология пәні бойынша 8 сыныпқа Бұлшық еттер тақырыбына арналған қысқа мерзімді жоспар. Осы материалдарыма сертификат( свидетельство) жіберулеріңізді сұраймын. |
в данной программе рассматриваются вопросы внешнего и внутреннего строения объектов живой природы (растения, животные, грибы, бактерии и их классификация); |
Курс мазмұнында өсімдіктердің, жануарлардың көптүрлілігін, қоректік байланыстарын, маусымдық құбылыстардың тіршілікке әсерін зерттеу мақсатында тәжірибелік және зертханалық жұмыстар, табиғатқа, зоопаркке, өлкетану мұражайына, қорықтарға, ұлттық паркке, қорықшаларға экскурсиялар ауқымы мол қарастырылды. Өсімдіктер мен жануарлардың тіршілік әрекеттеріне фенологиялық бақылау жүргізуге жазғы тапсырмалар беріледі. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|