Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
В категории материалов: 4177 Показано материалов: 451-460 |
Страницы: « 1 2 ... 44 45 46 47 48 ... 417 418 » |
Мақсатын қою кезеңі: Тақырыбын, мақсатын хабарлау Тері-ағзаның қорғаныс мүшесі |
Жаңа материалды түсіндіру кезеңі: Адамның денесі 4 бөліктен тұрады: бас,мойын, кеуде, қол және аяқ.Адамның ішкі мүшелеріне:ми, өкпе,жүрек, бауыр, бүйрек, қарын, ішек, қуық жатады. 1.Оқушыларға оқыту. а) іштей ә) дауыстап б) теріп оқу 2. Сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. -Адам денесі қандай бөліктерден тұрады? -Адам денесінің негізгі мүшелерін ата? -Адам қаңқасының бас, кеуде, қол, аяқ сүйектерінің аттарын ата? |
Бисембаева Актоты Амирхановна- Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы Қандыағаш қалалық №3 мектеп-гимназиясының бастауыш класс мұғалімі Тақырыбы: Отаныма арнаймын! Мақсаты: Тәуелсіздік туралы терең мағлұмат беру. Ата – бабаларымыздың тәуелсіздік жолындағы ерлігін үлгі етіп, өз Отанын сүюге, еліне, халқына қызмет етуге тәрбиелеу. Еліміздің тәуелсіздігін атап өту қарсаңында ел тарихына шолу жасау. Тәуелсіз еліміздің жетістіктерімен таныстырып, білгендерін тереңдету. |
Сулейменова Манарслу Данабековна- Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы Қандыағаш қалалық №3 мектеп-гимназиясының бастауыш класс мұғалімі Математика Сабақтың тақырыбы: Қайталау Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылармен өткен тақырыптарды пысықтау барысында тапсырмалар орындау. 2. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, тілін, ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. 3. Шапшаңдыққа, білгірлікке тәрбиелеу. |
Білімділігі: оқушылардың математикадан алған білімдерін тереңдету,ой-өрісін кеңейту; Дамытушылығы: еркін сөйлеу,тереңнен ойлау қабілетін дамыту,білуге,үйренуге пәнге деген қызығушылығын, ойлау қабілетін,ой ұшқырлығын,оқуға ынтасын арттыру; Тәрбиелігі: шапшаңдыққа,дәлдікке тәрбиелеу,тапқырлықпен берілген тапсырманы жылдам,дұрыс орындауға,ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Түрі: сайыс сабақ Көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар,есептер,нақыл сөз. |
Білімділік: қарама-қарсы мағыналы сөздер туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру, берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы сөз тауып айта білуге үйрету. Дамытушылық: балалардың өз ойын дұрыс жеткізуге,пікірін айта білуге тәрбиелеу.Сөйлем құрастыруда мағынасы әр түрлі сөздерді дұрыс қолдана білу. Тәрбиелік: өз бетімен қорытынды шығара алуға, алған білімін қолдана алуға, адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, шығармашылық тапсырма, түсіндіру Сабақтың көрнекілігі: кесте,сиқырлы сандықша дидактикалық материалдар. |
Открытый урок предназначен для 1 класса. Цель урока: дать понятия о дифференциации звуков[д, д'], [т, т'], продолжить знакомство с парными согласными звуками и буквами[д, д'], [т, т'] . Ожидаемые результаты: - умение детьми вычленять звуки [д, д'], [т, т']в словах, записывать их соответствующими буквами; - повышение активности мыслительной деятельности учащихся; - улучшение результатов обучения; - развитие творчества у учащихся. Тип урока: урок - сказка. |
Ц е л ь: формировать понятие о времени глагола, развивать умение определять время глагола |
Ауезова Айнаш Болатовна «№44 жалпы негізгі білім беретін мектеп»КММ Семей қаласы Сабақтың тақырыбы: П дыбысы және әрпі. Сабақтың мақсаты: П дыбысы және әрпімен таныстыру. 1. П дыбысы дауыссыз, қатаң екенін түсіндіру 2.Танымдылық қабілетін дамыту. 3. Адамгершілік тәрбие бере отырып, сауаттылыққа баулу. Сабақтың көрнекілігі: П әрпінің баспа, жазба түрінің жазылу үлгісі. Оқыту әдісі: көрсету, түсіндіру І. Ұйымдастыру Түгендеу, партаға дұрыс отыру. Сабаққа назарын аудару. ІІ. Өткен сабақта алған білімін еске түсіру. 1) Естеріне түсіру. 2) Хормен оқыту 3) Жеке –жеке оқыту ІІІ. Жаңа сабақ. а) Суреттер көрсету. ә) П дыбысы сөздің қай жерінде естіліп тұрғанын тапқызу. Піл, парта, пенал, дәптер, кітап, б) П-ны хормен айтқызу. в) –П қандай дыбыс? -П сөздің қай жерінде кездесті? г) П дыбысының әріп таңбасымен таныстыру. П п-баспа түрі. Пп- жазба түрі. ғ) П әрпін 3 рет хормен оқу. д) П дыбысына байланысты буынды, сөзді оқыту. Та ата Па апа ІҮ. Сергіту сәтін өткізу. П дыбысына қатысты сөз ойлату. Сөйлем құрату. Дәптермен жұмыс. П- ның бас әрпі. 1 Ауада жазып үйрену. п- ның кіші әрпі. 2 Дәптерге жазу. Ү. Білімді бекіту: -П дыбысы қандай дыбыс? -Сөздің қай жерінде жазылады? Піл,парта,пенал, дәптер, қітап сөздерін буынға бөлгізу. ҮІ Сабақты қорытындылау: Біз қандай әріпті танып білдік? ҮІІ. Мадақтау |
САБАҚ ҮДЕРІСІНДЕ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ – КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ туралы айтылады |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|