Главная » Статьи » В помощь учителю |
В разделе материалов: 20872 Показано материалов: 391-400 |
Страницы: « 1 2 ... 38 39 40 41 42 ... 2087 2088 » |
На уроке предлагается изучение литературного произведения через активное обучение, что способствует повышению внутренней мотивации и реализации цели урока, повышению познавательных способностей и кругозора учащихся. Через индивидуальную, фронтальную и групповую форму работы учащиеся закрепляют учебный материал урока, учатся сравнивать, делать выводы, оценивать свою деятельность, работу одноклассников. |
Человек – это единственное существо, разрушающее свою среду обитания. Своей деятельностью он разрушил природный баланс, существовавший миллионы лет. Сегодня под угрозой – климат планеты. Изменение климата и загрязнение окружающей среды создает проблемы всему человечеству. загрязнение не знает границ. Как мы можем жить в гармонии с природой? если будем вместе с теми, кто по-настоящему любит и заботится о ней. Очень важно, чтобы все мы действовали вместе. Растет численность населения, растет и количество отходов. Ученики знают, что житель планеты ежегодно выбрасывает приблизительно 440 кг мусора. А выполняя маленькие действия, каждый человек может уменьшить количество отходов. В рамках обновления содержания образования учителя школы считают, что экологическое образование является неотъемлемой частью воспитания подрастающего поколения |
как я люблю свою работу |
Сабақнегізделгеноқумақсаты (мақсаттары) 7.4.1.2 Дүниежүзі халқының діни құрамымен діндердің таралу аймақтарын анықтайды Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: Дін ұғымын түсінеді. Діндерді таралу бойынша жіктей біледі; Басым оқушылар: Әлемдік діндердің шығу тарихын және таралу аймақтарын ажырата алады: Жекелеген оқушылар: Қазіргі замандағы халықаралық байланыстағы діннің рөліні баға бере алады Ойлау дағдылары Түсіну Талдау Қолдану |
«Денсаулық» не екенін анықтау; Оқушыларды қалай дені сау болуға ойландыру, салауатты өмір салтына тәрбиелеу; Проблеманы шешуде оқушылардан белсенділік көзқарасты жетілдіру; «Денсаулық құпиясын» жетілдіретін факторларды анықтау; Топтық жұмыс арқылы оқушыларды белсенділікке баулу. Блум таксономиясын тәрбие жұмысында пайлалану. АКТ пайдаланыну арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру. |
1. «Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды» Тақырып: Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениеті арқылы қалай айқындалады. Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды Оқу мақсаттары: 5.3.1.1 Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау 5.1.2.1 Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау 5.3.2.3 Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау |
«Диалогтіқ оқыту. Топтық жұмыстың оқушылардың ынтымақтастықта жұмыс істеуіне ықпалы» енгізу бойынша ынтымақтастық пен тәжірибе бөлісу және алмасуға бағытталған орта құру, әдістемелік қолдау көрсету үшін оқу кеңістігін ұйымдастыру. |
К.Д.Ушинский Баланың білім алуға деген құштарлығын ояту үшін қазіргі заманда мұғалім көп ізденіп, сабақтың тиімді өтуіне жұмыс жасауы қажет. Білім сапасы оқушының білімге деген құштарлығымен, қызығушылығына тікелей байланысты. Сабақ барысында оқудың белсенді әрекет әдістерін қолданудың нәтижелілігін осыдан көруге болады. Оқудың белсенді әдістеріне: пікір-таластар, өзін-өзі бағалау, тест құру және бірін – бірін тексеру жатады. |
Тыңдаушыларда оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптасады. Оқыту үшін бағалау үдерісінің мақсатын меңгереді және оқу үдерісін жетілдіру үшін іс-тәжірибеде қолдана алады |
5.4.1.1 кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік,аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау. 5.4.1.2 «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу. 5.4.2.1 экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|