Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
В категории материалов: 1278 Показано материалов: 191-200 |
Страницы: « 1 2 ... 18 19 20 21 22 ... 127 128 » |
урок обобщения действия с десятичными дробями по математике в 5 классе. |
урок обобщения по графикам квадратичной функции и её свойствам по алгебре в 8 классе. |
урок обобщения по решению квадратных уравнений в 8 классе. |
урок обобщения по алгебре в 7 классе по теме "Квадрат суммы и квадрат разности двух выражений" |
В данной статье рассматриваются такие понятия как "Математическая грамотность", "математическая компетентность". Авторы рассматривают содержание компетентностно-ориентированных математических задач, три уровня компетентностно-ориентированных задач, особенности разработки компентностно-ориентированных заданий. |
5 сынып оқушыларының арасындағы математика апталығында өткізілген сайыс. |
1. Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қабілетін дамыту, алған білімдерін тереңдету, кеңейту. 2) Оқушылардың зейінін, ойлау, зерде процестерін дамыту. Шығармашылық қабілетін дамыту. 3) Дидактикалық, логикалық т.б. тапсырмалар арқылы оқушылардың ақыл-ой белсенділігін тәрбиелеу, ұйымшылдыққа, мәдениеттілікке, тиянақтылыққа баулу Жарыс сабақ Топпен жұмыс |
Статья содержит план мероприятий по повышению качества подготовки учащихся к ЕНТ по математике на текущий год. |
Пән: Математика Күні: Сынып: Сабақ тақырыбы: Сан аралықтарының бірігуі Сабақ мақсаты: Біліктілік: Санды теңсіздітердің шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуды үйрету. Дамытушылық: Өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік: Оқушыларды сабақты зейін қойып тыңдауға, ұқыптылыққа және нақтылыққа тәрбиелеу. Сабақ көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта. Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Үй жұмысын тексеру. ІІІ. Жаңа сабақ түсіндіру. Сан аралықтарының қиылыспайтын болуы. Мысалы, [-4;1] және [3;7] аралықтары өзара қиылыспайды немесе оларға ортақ сан аралығы жоқ. Олай болса, [-4;1] және [3;7] аралықтарының қиылысуы бос жиын. Белгіленуі: [-4;1]∩[3;7]=∅ Сан аралықтарының бірігуі. [-2;6] аралығының әрбір саны [-2;3] және [1;6] аралықтарының ең болмағанда біреуіне немесе екеуіне де тиісті болады. Мұндай жағдайда [-2;6] аралығын [-2;3] және [1;6] аралықтарының «бірігуі» деп атайды. Белгіленуі: [-2;3]∪[1;6]=[-2;6] Есеп шығару: №319, №325 Қосымша есеп: №1 [-8;2] және [1;9] [├ -3;7) ┤ және (├ 8;2] ┤ [-4;3] және [├ -4;+∞) ┤ [├ -2;9) ┤ және (├ 4;10] ┤ №2 2≤x≤8 -9<y≤0 -3<y<5 -2<x<7 9≤x<100 0 <x≤9 Қорытынды: Сұрақ-жауап Санды теңсіздіктер Сан аралықтары Бағалау: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау Үйге тапсырма: №323, ереже. |
Урок закрепления изученного материала 5 класс |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|