Главная » Статьи » В помощь учителю » Химия |
В категории материалов: 406 Показано материалов: 241-250 |
Страницы: « 1 2 ... 23 24 25 26 27 ... 40 41 » |
Оқушыларға қышқылдардың алынуы мен химиялық қасиеттерін металдардың кернеулік қатарын басшылыққа ала отырып түсіндіру Дамытушылық мақсаты: Қышқылдардың аталуы, физикалық қасиеттері және оларды реакция теңдеулері арқылы одан әрі дамыту |
использование физико-химических свойств алюминия при сварке алюминия. |
Химия пәнін оқыту барысында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру Қостанай облысы Рудный қаласының «№ 15 мектебі» ММ Химия пәні мұғалімі Мустафина Рыскүл Сәбенқызы. |
Актуальность работы: 1.Проект составлен исходя из личных склонностей, потребностей учащихся и ориентирован на их подготовку к последующему профессиональному образованию или профильной деятельности; 2.Проект воспитывает убеждённость в том, что химия – мощный инструмент воздействия на окружающую среду и чувства ответственности за применение полученных знаний и умений; 3.Проект предназначен для подготовки учащихся , даёт обучающимся равные возможности для их последующего профессионального образования и профессиональной деятельности, в том числе с учётом реальных потребностей рынка труда. |
Тип урока: Урок сообщения новых знаний Цель урока: Дать понятие о ковалентной химической связи. Научить школьников записывать схемы образования ковалентной связи для двухатомных молекул. Задачи: 1.Обучающие: (процесс и результаты овладения знаниями, умениями и навыками, основами мировоззрения): -обеспечить понимание содержания учебного материала всеми учениками, сформировать основные учебные навыки 2.Развивающие (процесс и результаты развития личности): -возбудить интерес к разделу химии « Строение вещества» 3.Воспитывающие (процесс и результаты воспитания личности): -способствовать выявлению .раскрытию способностей учащихся |
применение метода проектов на уроках. Основные требования к использованию метода проектов. Примерная структура проекта структура урока- исследования Разработка урока –проекта по теме «Кислоты» Химия,8 класс |
«Научный подвиг Д.И.Менделеева, значение периодического закона Жизнь и деятельности Д.И.Менделеева» Цели: Обобщить знания школьников по теме, выявить степень усвоения материала, расширить кругозор, повысить творческую активность учащихся, умение работать коллективно, работать с дополнительной литературой. Оборудование: Портрет Д.И.Менделеева; кроссворд (на плакате); журнальные, газетные материалы о Д.И.Менделееве; таблица- периодическая система химических элементов Д.И .Менделеева |
Урок-объяснение нового материала в 8 классе |
Мусина Г А №3 Хромтау орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі Тақырыбы: Кремний және оның қосылыстары Мақсаты:1) Кремний және оның қосылыстарының жалпы сипаттамасы, алынуы, аллотропиялық модификациясы, қасиеттері туралы түсінік беру; 2)Ой-өрістерін, танымдық, шығармашылық, реакция жазу, есеп шығару іс-әрекетін дамыту; 3)Өз ойын еркін айтуға, ізденімпаздыққа, топтасып жұмыс жасауға, белсенділікке тәрбиелеу. Түрі: Аралас сабақ Әдісі: Ақпаратты–коплексті, түсіндірмелі-эвристикалық, тест, сұрақ – жауап, талдау. Барысы: I кезең “Ой шақыру II кезең “Ұғыну” III кезең “Мағынаны тану” IV кезең “Білімді тиянақтау” V кезең “Түйсіну” |
Мусина Г.А №3 Хромтау орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі Қазіргі заман талабына сай мектепте сабақ үрдісіне дәстүрлі әдістердің орнына жаңа технологияларды еңгізе отырып , оқушылардың білімін тереңдетуге болады. Өз тәжірибемде соңғы жылдары Ж Қараевтің оқытуды дербестендіру мен деңгейлеп саралау әдістеріне негізделген технологиясын пайдаланып жүрмін . Бұның тиімділігі оқушылардың пәнге қызығуын оятып ,өз бетімен білім алуына, өз ойын еркін жеткізуге, өзіндік пікір айтуға жетелейді . Төменде « Алюминий және оның қосылыстары » тақырыбы бойынша құрылған жаңа сабақты ұсынып отырмын . Сабақтың мақсаты алюминийдің табиғатта кездесуі, негізгі қасиеттері, алынуы,қолданылуы туралы түсінік бере отырып, алюминий мен оның маңызды қосылыстарының екі жақты қасиет көрсететін мәнін ашу ; оқушылардың зейінін,танымдық белсенділігін, өзіндік пікірін қалыптастыру, тұлғалық қасиеттерін дамыту , сабақтың мазмұны бойынша алғырттыққа, өз бетінше жұмыс жүргізулеріне, ізденімпаздыққа және өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу. Жаңа сабақта деңгейлеп- саралау, ақпаратты- комплексті, сұрақ- жауап, топтық әдістері қолданылып ,интерактивті тақта, алюмосиликаттар тірек –сызбасы, химиялық реактивтер мен ыдыстар ,танымдық тапсырмалар,слайд көрнекі құралдар ретінде пайдаланылды. Сабақ бірнеше кезеңге бөлініп өткізіледі. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|