Главная » Статьи » В помощь учителю |
В разделе материалов: 20872 Показано материалов: 701-710 |
Страницы: « 1 2 ... 69 70 71 72 73 ... 2087 2088 » |
Элeктpoннo-мeтoдичeскoe пoсoбиe - кoмпьютepнoe, пeдaгoгичeскoe пpoгpaммнoe сpeдствo, пpeднaзнaчeннoe, в пepвую oчepeдь, для пpeдъявлeния нoвoй инфopмaции, дoпoлняющeй пeчaтныe издaния, служaщee для индивидуaльнoгo и индивидуaлизиpoвaннoгo oбучeния и пoзвoляющee в oгpaничeннoй мepe тeстиpoвaть пoлучeнныe знaния и умeния oбучaeмoгo. Дoстoинствaми этих пoсoбий, являются: вo-пepвых, их мoбильнoсть, вo-втopых, дoступнoсть связи с paзвитиeм кoмпьютepных сeтeй, в-тpeтьих, aдeквaтнoсть уpoвню paзвития сoвpeмeнных нaучных знaний. С дpугoй стopoны, сoздaниe элeктpoнных пoсoбий спoсoбствуeт тaкжe peшeнию и тaкoй пpoблeмы, кaк пoстoяннoe oбнoвлeниe инфopмaциoннoгo мaтepиaлa. В них тaкжe мoжeт сoдepжaться бoльшoe кoличeствo упpaжнeний и пpимepoв, пoдpoбнo иллюстpиpoвaться в динaмикe paзличныe виды инфopмaции. Кpoмe тoгo, пpи пoмoщи элeктpoнных пoсoбий oсущeствляeтся кoнтpoль знaний - кoмпьютepнoe тeстиpoвaниe. |
Исследовательская деятельность в начальной школе открывает возможности для формирования жизненных навыков, стимулирует творческие возможности, развивает самостоятельность, формирует потребность в самореализации и самовыражении |
«Биоақпараттандыру және синергетика» технологиясының Ауызша сабақ - 1 картасы Оқушыларға тоталитарлық режим мен социализмнің сталиндік үлгісінің мәні мен сипатын түсіндіру, коммунистік партия билеген тұста Қазақстанның лагерьлер өлкесіне айналып, жазықсыз адамдардың жазаланып, азап шеккені жайлы баяндау. Оқушылардың өз бетінше ізденіс- шығармашылық жұмыс арқылы 63% оқу материалын меңгерту. Зейінді, ойлау жылдамдығын, есте сақтауды дамыту және сабаққа қызығушылықтарын арттыру сөздік қорларын молайту. |
Занятие прикладного курса "Читаю. Понимаю. Рассуждаю" для 2 класса. Занятие построено с учетом требований технологии развивающего чтения и письма. |
Цели: Обучающая. Сформировать умения распознавать деепричастия и деепричастные обороты; употреблять их в речи, сформировать орфографические и пунктуационные навыки; закрепление навыка правописания – не – с деепричастиями; |
прочное закрепление знаний и умений по теме решение систем линейных уравнений у 63% учащихся через речь. Интеграция детей в единое информационное пространство- коллективный разум. Организация работы учащихся на роке, реализуя принцип «уча-учусь». Выработать интерес и мотивацию к качественному усвоению предмета, как критерий успешного человека. Задачи урока: выполнение регламента технологической карты. |
Бөлімдер: Қазак тілі. Тақырып: Қуыршақтың ойыншықтары Мақсаты: Балаларға ойыншықтар туралы түсінік беру, сұраққа жауап бере білуте үйрету. Ойыншықтарды күтіп ұстауға баулу, адамгершілік қасиеттер қалыптастыру. |
Сабақ мақсаты:Бақыт ,махаббат, ұғымдарының адамгершілік құндылықтары ретінде мәнін ашу. Міндеттері: 1.Әртүрлі көңіл күйді сезіне білуге және мәдениетті қарым-қатынас жасауды үйрену 2.Оқушылардың бойында шындықты айту,уәдені орындау, үлкендерді, мұғалімдерді құрметтеу қасиетерін дамыту; 3.Өзін және айналасындағы адамдарды сыйлай және қуанта білуге тәрбиелеу |
6.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. 6.ӘТН4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
Сабақтың мақсаты:а) оқушыларға БиС технологиясының «Ауызша сабақ -1» картасы бойынша Қыс туралы мәлімет беру, өз түсінгендерін практикада қолдана білу. ә)Зейінді, ойлау жылдамдығын, есте сақтауды дамыту және сабаққа қызығушылықтарын арттыру сөздік қорларын молайту. б)Тиянақты болуға, достыққа, ұйымшыл бола білуге жетелеу. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|