Главная » Статьи » В помощь учителю » Опыт |
В категории материалов: 554 Показано материалов: 201-210 |
Страницы: « 1 2 ... 19 20 21 22 23 ... 55 56 » |
Теориялық механика пәніндегі дәріс және практикалық сабақтардың әдістемесі жайлы, қалай ұтымды сабақты өту керектігі жайында жеке тәжірибемнен жазылған мақала. |
Данная программа является результатом изучения опыта коллег и нацелена на развитие элементарных навыков исследовательской работы у младших школьников. Апробирована при проведении занятий в Летней школе. |
Зерттеу пәні: Ақпараттық – коммуникативтік технология - зерттеу – ізденушілік жұмыстарды ұйымдастырудағы тиімділігі. Мақсаты: Оқушыларды субъект ретінде дамыту үшін, ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдана отырып, зерттеу – ізденушілік жұмыстарды тиімді ұйымдастыру. Алған білімдерін практикалық іс - әрекеттерге қолдану, шығармашылық, жауапкершілік, белсенділіктерін дамыту. Өзіндік ой тұжырымдауға, саралауға яғни оқушының өзі арқылы өзін тәрбиелей отырып білім алуға үйрету. |
Культура и человек |
Педагогическая деятельность учителя и его значение. |
Мектепте қазақ тілін оқытудың негізгі мақсаттары тілдік, лингвистикалық коммуникатив құзырдың құралымын қалыптастыру. Норматив құжаттардағы мақсаттардың (ортақ) орта білім оқу дайындығы коммуникатив құзырмен анықталады. Көбінесе, тұлғаның коммуникатив біліктілігінің деңгейі оның серіктестерімен табысты әрекеттестігінің жанасушылығына байланысты болады. Мұғалімнің мақсаты оқушының проблемалық жағдайлардан қорықпайтын, оқушының ізденгіштік танымдылық қасиеттерін дамытуға көмектесу. Менің ойымша бастауыш мектепте оқушыларды қызықтыру үшін, оларды сөйлету үшін сабақты әр түрлі ойын арқылы құрастыру керек.Мына баяндамада мен өз тәжірибемен бөлісемін. |
Мектептегі тәжірибе кезінде 8 тапсырманы орындадым. Екінші бетпе-бет кезінде сол тапсырмаларды топ болып талқыладық. Тапсырманы орындау кезінде не үйренгендігін топтық талқылауда әріптестерімінің пікірін тыңдадым. 7 модульді сабақтарында қалай кіріктіргенін, мектептегі тәжірибе кезінде әріптестерінің қызығушылығын оятқанын, бұрын осы деңгейді оқып келген әріптестері сабақты өткізу барысында жаңа идеялар, жаңа көзқарастарын білдірген |
Урок информатики в 8 классе направлен на творческое применение полученных знаний по теме "Текстовый процессор Word" |
«Сабақ беру—үйреншікті, жай ғана шеберлік емес,ол -үнемі жаңаны табатын өнер » М.Жұмабаев Деңгейлік оқыту бағдарламасымен танысып, оқып-үйренгенімді тәжірибе барысында жүзеге асырдым.Ең алғашқы күннен бастап әріптестермен кездесуді ұйымдастырдым.Алғашқы кездесуім—директормен кездесу болды.Мектепте тәжірибе кезеңінде орындалатын тапсырмалар мен жұмыс жоспары жайында кеңестім.Жоспарланған жұмыстарды орындауға өз үлесін қосатынын және жан-жақты көмек көрсететінін айтты.Сонан кейін Кембридж бағдарламасын оқыту негізіндегі үш айлық курс туралы,бағдарлама мазмұны мен міндеттерін таныстыру мақсатында әріптестермен семинар кеңес жүргіздім.Бағдарлама мақсаты,күтілетін нәтижелермен таныстырдым. |
Қазіргі кездегі әдебиеттер мәліметтерін қарастырып талдайтын болсақ, екіншілік кемістік ретінде сөйлеу тілінің дамуы тежелеген ерте жастағы дамуында ауытқулары бар балалардың саны артып келе жатқандығын көреміз. Әсіресе, тұрақты түрде мектепке дейінгі арнайы мекемелерінде тәрбиеленетін балдырғандар арасында сөйлеу тілінің дағдылары жеткілікті деңгейде қалыптаспағандығы анық байқалады. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|