Главная » Статьи » В помощь учителю |
В разделе материалов: 20872 Показано материалов: 71-80 |
Страницы: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 2087 2088 » |
Спортивное мероприятие проводится на школьном дворе для учащихся 5-6 классов с применением тем по ОБЖ. |
Поддержание двигательной активности и совершенствование физических качеств учащихся в домашних условиях при использовании тренажера «Координационная лестница». |
Развитие творческих способностей в инклюзивном образовании у детей с ООП В системе коррекционно-образовательной работы с детьми ОВЗ, с целью развития мелкой моторики и тактильного восприятия, занятиям изобразительной деятельностью уделяется особое внимание. В процессе художественного творчества у ребенка развиваются наблюдательность, эстетическое восприятие, эстетические эмоции, художественный вкус, творческие способности, умение доступными средствами самостоятельно создавать красивое. Благодаря практическим упражнениям художественные навыки ребенка становятся устойчивее, а восприятие тоньше и дифференцированнее. |
Краткосрочный план урока по математике в 4 классе по теме: "Числовые и буквенные выражения. Преобразование выражений"- данная разработка урока будет подспорьем молодому учителю при составлении краткосрочного плана по предмету. |
Открытый урок по русскому языку |
Данный материал является краткосрочным планированием к уроку музыки в 4 четверти 5 класса. В ходе урока ребята знакомятся с культурой, традициями и обычаями славянских народов (русских, украинцев), слушают звучание народных инструментов, знакомятся с особенностями народного творчества. |
некоторые подходы к преодолению жизненных трудностей людей с ограниченными зрительными возможностями
Рассматриваются подходы к облегчению социальной жизни незрячих людей. Описан опыт незрячих детей по использованию наличных денег |
Тема: Мир слов и чисел. Цель: 1. Научить учащихся выявлять логическую взаимосвязь между словами и числами; рассуждать, анализировать, размышлять. 2. Развить память, внимание, речь. 3. Способствовать воспитанию у учащихся коммуникативной культуры, интерес к изучаемым предметам |
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№83 Күні:10.12.2018ж Мұғалімнің аты-жөні:Исабаева К.Н. Сынып: 3 Бөлім Сәулет өнері Тақырыбы «Мақтанышым – Астанам» Е. Өтетілеуұлы Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.3.3.1 –Шығармашылықжұмыстардытүрліформадаұсыну. 3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру; 3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу. Сабақ мақсаты Күтілетіннәтиже Барлық оқушылар: өлеңнің мазмұнын түсінеді; шығарманың тақырыбын шығармашылықсуретпен ұсынады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды, шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден ақпарат таба алады, өлеңді мәнерлеп оқи алады; Кейбір оқушылар: шығарманы сценарий бойынша түрлі формада ұсынады. Бағалау критерийлері • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды; • өлеңбойынша сұрақтарға жауап береді; • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды; • өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады; • ақпаратты сызбаға түсіреді. Құндылық Сәулетөнерінбағалауарқылымақсатқажету. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады Пәнаралық байланыстар Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болады. Астана тарихын әңгімелеуде дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. Көркем еңбек ғимараттарды қағаздан құрастыру АКТ-ны қолданудағдылары Интербелсенді тақта Алдыңғы білім Оқушылар 2-сыныпта «Менің туған өлкем» ортақ тақырыптың аясында бірнеше тақырыптарды қарастырған болатын. Оқушылар Астана туралы біледі. Ү й тапсырмасы Керемет күмбез |
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№83 Күні:10.12.2018ж Мұғалімнің аты-жөні:Исабаева К.Н. Сынып: 3 Бөлім Сәулет өнері Тақырыбы «Мақтанышым – Астанам» Е. Өтетілеуұлы Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.3.3.1 –Шығармашылықжұмыстардытүрліформадаұсыну. 3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру; 3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу. Сабақ мақсаты Күтілетіннәтиже Барлық оқушылар: өлеңнің мазмұнын түсінеді; шығарманың тақырыбын шығармашылықсуретпен ұсынады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды, шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден ақпарат таба алады, өлеңді мәнерлеп оқи алады; Кейбір оқушылар: шығарманы сценарий бойынша түрлі формада ұсынады. Бағалау критерийлері • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды; • өлеңбойынша сұрақтарға жауап береді; • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды; • өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады; • ақпаратты сызбаға түсіреді. Құндылық Сәулетөнерінбағалауарқылымақсатқажету. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады Пәнаралық байланыстар Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болады. Астана тарихын әңгімелеуде дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. Көркем еңбек ғимараттарды қағаздан құрастыру АКТ-ны қолданудағдылары Интербелсенді тақта Алдыңғы білім Оқушылар 2-сыныпта «Менің туған өлкем» ортақ тақырыптың аясында бірнеше тақырыптарды қарастырған болатын. Оқушылар Астана туралы біледі. Ү й тапсырмасы Керемет күмбез |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|