Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
В категории материалов: 1278 Показано материалов: 371-380 |
Страницы: « 1 2 ... 36 37 38 39 40 ... 127 128 » |
формирование познавательных интересов к математике, логике, софизму, развитие внимания, памяти, речи, логического мышления, воспитание ответственности, взаимовыручки, ориентация в пространстве, охрана зрения. |
Нестандартный урок. Использование игровых форм обучения на уроках математики. |
Сынып 8 «А» Пән: алгебра Сабақтың тақырыбы:Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер. Сабақтың типі: Өткен материалды қайталау мен бекіту сабағы. Мақсаты: І. Білімділік: Оқушыларға квадрат теңдеудің анықтамасымен, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарымен, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасын қайталап,алған білімдерін есептер шығару барысында пайдалану дағдыларын қалыптастыру. ІІ. Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қабілетін, белсенділігін, топпен, жұппен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту. ІІІ. Тәрбиелік:Оқушыларды ізденімпаздыққа ,жауапкершілікке, өз бетімен еңбектенуге тәрбиелеу. Құрал жабдықтар: интербелсенді тақта, жауап парағы, карточкалар, тестік жұмыс, стикерлер, кластер, презентация. |
Школа-гимназия №30, учитель: Бекина Бакытжамал Борамбаевна Тема : Нахождение наибольшего общего делителя Цель урока: 1. Организовать самостоятельное выполнение учащимися типовых заданий на нахождение НОД чисел 2. Формировать умения высказывать свои мысли, слушать других, отстаивать свою точку зрения; формировать навыки самооценки 3. Умение работать в паре, уважая друг друга. |
Урок рекомендован учителям начальных классов, практикующим работу в группах. |
Закрепление умений и навыков учащихся по теме « Сложение и вычитание в пределах 10, решение задач на увеличение и уменьшение. Развитие логики, мышления. Воспитание скромности, вежливости |
Урок проводится в форме игры "Счастливый случай" класс делится на две команды и выполняют предложенные им задания. |
Батыс Қазақстан облысы,Зеленов ауданы Байжигитова Гулжайна Гадилбековна Сынып: 5 «а» Сабақтың тақырыбы:Координаталық сәуле.Бірлік кесінді.Координаталар басы. Нүктенің координатасы. Сабақтың мақсаты: Оқушыларды координаталық сәуле ұғымымен таныстыру. Сабақтың міндеттері: 1. Білімділігі: координаталық сәуледе натурал сандарды көрсетуге үйрету. 2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру. 3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу. Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, сызғыш Оқытудың әдісі: практикалық Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару в) Сабақтың мақсатымен таныстыру 2.Үй тапсырмасын тексеру |
Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы Байжигитова Гулжайна Гадилбековна «Зерде» интеллектуалды ойыны Мақсаты :Оқушылардың ойлау қабілетін, жылдамдығын , таным белсенділігін арттыру. Ойын сайысының міндеттері: 1. Оқушыларға сыныптан тыс жұмыс барысында математика пәндерінен алған білімдерін жинақтау, толықтыру. 2. Оқушылардың логикалық ойлау, интеллектуалдық қабілетін, сана-сезімін жан-жақты дамыту, зеректілігін қалыптастыру, қызығушылығын, белсенділігін арттыру, танымдық, шығармашылық ізденістерін ұштау. 3. Оқушыларды жауапкершілікке, шапшаңдыққа, Отан сүйгіштікке, татулыққа тәрбиелей отырып, тапқырлыққа баулу. |
В 2012-2013 учебном году МО работала над методической темой: «Активизация мыслительной деятельности учащихся на уроке», которая содержательно связана с методической темой школы: «Развитие ЗУНов в процессе обучения, через внедрение элементов инновационных технологии». Методическая работа учителей в МО – это целостная, основанная на достижениях науки и передового педагогического опыта и на конкретном анализе учебно – воспитательного процесса система взаимосвязанных мер, действий и мероприятий. |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|